Iz Volkswagna je prišlo potrdilo, da imajo težave z modelom T6, svojim najbolj priljubljenim gospodarskim vozilom.
Po poročanju Reutersa so namreč na dizelskem motorju odkrili prevelike izpuste nevarnih NOx delcev, to dejstvo pa tudi javili nemškemu uradu KBA, ki bdi nad ustreznostjo vseh prodajanih modelov. Posledično odločitev vpliva tudi na dobave kombija slovenskim kupcem.
Da imajo v koncernu nove težave z emisijami, je najprej pisal časnik Der Spiegel. V Volkswagnu so že zavrnili možnost, da bi šlo za namerno napačno delovanje na programski opremi, ta trenutek pa izvajajo dodatne teste, ki bi pokazali, zakaj prihaja do večjih odstopanj pri emisijah od tistih, ki so dovoljene v tipski odobritvi modela.
EU z letom 2020 jemlje nadzor v svoje roke
Primer nazorno kaže, da se avtomobilske znamke emisij po izbruhu škandala Dieselgate lotevajo precej bolj resno. Še bolj resno pa bo od 1. januarja 2020, saj so prav včeraj članice EU dosegle dogovor, da bodo takrat pričela veljati nova pravila glede nadzora nad tipskimi homologacijami.
Odslej bo na ravni EU delovalo posebno telo, ki bo imelo pristojnosti nadzora nad odobritvenimi organi po posameznih članicah. V primeru Nemčije je to KBA, v Sloveniji Agencija za varnost prometa AVP. Nacionalni odobritveni organi bodo imeli sedaj točno določene naloge nadzora, saj bodo morali izvajati stalne monitoringe vozil in o njih poročati v Bruselj.
Proizvajalcem, ki bodo zavestno krišili pravila, kot se je to izkazalo v primeru Volkswagna, pa grozijo visoke kazni, tudi po 30 tisoč evrov na prodano vozilo.
dezurni@zurnal24.si
VW so jajca in to že dolgo,zadnji avto,ki je res avto pri VW je bil HROŠČ,ostalo je pa drek in …
nemci so imeli nazaj leta in leta ubijalsko dobre motorje,danes pa bi samo ime izkoriščali pa služili in se požvižgajo …