VW: Stroški popravil bodo tudi za 30 odstotkov nižji

Foto: Profimedias
Foto: Profimedias
Skupina Volkswagen bo na avtomobilskem salonu v Frankfurtu uradno predstavil električnega "golfa" ID3, ki prinaša velike spremembe tudi v mehanične delavnice.
Oglej si celoten članek

Automotive News Europe (ANE) piše, da želi skupina Volkswagen zgraditi novo skladišče za shranjevanje visokonapetostnih baterij in ključnih pod-komponent akumulatorjev, kot so moduli. Skladišče v nemškem Kasselu bo del smelih načrtov po znatnem povečanju poprodajnega prometa, ki bo posledica predvideni rasti zanimanja za električne avtomobile v naslednjem desetletju. 

Novi lastnik Poprodaja ključna, kako obdržati kupca na pooblaščenem servisu?

Volkswagen želi na ta način zagotoviti garancijo za svoje električne modele, in sicer, da bo morala baterija vozil tudi po osmih letih oziroma 160 tisoč prevoženih kilometrih zagotavljati vsaj 70 odstotkov začetne zmogljivosti.

Foto: Volkswagen Volkswagen ID.3

Prodaja originalnih nadomestnih delov in opreme za popravila in vzdrževanje je pomemben del celotne prodaje. Morda ni najbolj glamurozna stran industrije, vendar pa strokovnjaki trdijo, da gre za izjemno donosen posel, katerega marže so skrbno varovana skrivnost.

Neumni? Tretjina lastnikov avtov pri nas plačuje za servise veliko več, kot bi lahko

ANE navaja trditve Volkswagna, da bodo električna vozila negativno vplivala na poslovanje, saj bodo stroški popravil na račun manjšega števila mehanskih komponent, manj zahtevnih in zapletenih sklopov in manjše obrabe za 20-30 odstotkov manjši, posledično pa bo manjši zaslužek v poprodaji in servisu.

"Poprodajni izdelki so že dolgo pomemben vir podpore dobičkom skupine Volkswagen. Glede na preusmeritev v električno mobilnost in digitalizacijo si zelo prizadevamo, da to tudi v prihodnje ostane tako," je za ANE dejal vodja prodaje pri VW Christian Dahlheim.

Foto: Volkswagen Volkswagen ID.3

Tragikomično Državni organ zahteva najdražji servis in olje z največjim popustom

VW napoveduje, da se bo vozni park avtomobilov na globalnih cestah do leta 2030 povečal za polovico in bo znašal 150 milijonov vozil. Od tega naj bi bilo elektrificiranih 10-15 odstotkov vozil. Pri skupini VW pričakujejo, da bodo do leta 2025 prodali tri milijone elektrificiranih avtomobilov.

Monopol Katastrofa pri servisu klime: razlike v Sloveniji še višje kot drugod

Dahlheim še pravi, da bo povečanje voznega parka prav gotovo pomagalo nadomestiti finančni izpad pri vzdrževanju in popravilih električnih vozil.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 18:19 8. September 2019.

    Ostanite doma mama iz New Yorka je delila svojo skrivnost o tem, kako je sposobna vzeti 1500 ameriških dolarjev na …

  • 09:30 8. September 2019.

    Ocitno tule nimajo urednika, ki bi pregledal napisano ...predno se karkoli objavi. Zato se pa lahko berejo same neumnosti.

  • 09:09 8. September 2019.

    Avtor članka, čestitam! Šalabajzerski naslov vam je odlično uspel! Le tako naprej! Mogoče še izumite kaj boljšega, kot je: "VW: …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.