Automotive News Europe (ANE) piše, da želi skupina Volkswagen zgraditi novo skladišče za shranjevanje visokonapetostnih baterij in ključnih pod-komponent akumulatorjev, kot so moduli. Skladišče v nemškem Kasselu bo del smelih načrtov po znatnem povečanju poprodajnega prometa, ki bo posledica predvideni rasti zanimanja za električne avtomobile v naslednjem desetletju.
Volkswagen želi na ta način zagotoviti garancijo za svoje električne modele, in sicer, da bo morala baterija vozil tudi po osmih letih oziroma 160 tisoč prevoženih kilometrih zagotavljati vsaj 70 odstotkov začetne zmogljivosti.
Prodaja originalnih nadomestnih delov in opreme za popravila in vzdrževanje je pomemben del celotne prodaje. Morda ni najbolj glamurozna stran industrije, vendar pa strokovnjaki trdijo, da gre za izjemno donosen posel, katerega marže so skrbno varovana skrivnost.
ANE navaja trditve Volkswagna, da bodo električna vozila negativno vplivala na poslovanje, saj bodo stroški popravil na račun manjšega števila mehanskih komponent, manj zahtevnih in zapletenih sklopov in manjše obrabe za 20-30 odstotkov manjši, posledično pa bo manjši zaslužek v poprodaji in servisu.
"Poprodajni izdelki so že dolgo pomemben vir podpore dobičkom skupine Volkswagen. Glede na preusmeritev v električno mobilnost in digitalizacijo si zelo prizadevamo, da to tudi v prihodnje ostane tako," je za ANE dejal vodja prodaje pri VW Christian Dahlheim.
VW napoveduje, da se bo vozni park avtomobilov na globalnih cestah do leta 2030 povečal za polovico in bo znašal 150 milijonov vozil. Od tega naj bi bilo elektrificiranih 10-15 odstotkov vozil. Pri skupini VW pričakujejo, da bodo do leta 2025 prodali tri milijone elektrificiranih avtomobilov.
Dahlheim še pravi, da bo povečanje voznega parka prav gotovo pomagalo nadomestiti finančni izpad pri vzdrževanju in popravilih električnih vozil.
Ostanite doma mama iz New Yorka je delila svojo skrivnost o tem, kako je sposobna vzeti 1500 ameriških dolarjev na …
Ocitno tule nimajo urednika, ki bi pregledal napisano ...predno se karkoli objavi. Zato se pa lahko berejo same neumnosti.
Avtor članka, čestitam! Šalabajzerski naslov vam je odlično uspel! Le tako naprej! Mogoče še izumite kaj boljšega, kot je: "VW: …