VW presenetil z vpadljivo napovedjo malega križanca

Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE
Volkswagen ID.LIFE je koncept, za katerim si lahko predstavljamo serijskega električnega naslednika danes popularnega T-roca.
Oglej si celoten članek

Volkswagen je na IAA razkril ID.LIFE. Ko naj bi nekje do leta 2025 postal serijski avto, naj bi prevzel ime ID.1, stal pa naj bi okoli 20 tisoč evrov in s tem pomagal elektrificirati (mlajše) množice. Šlo bo za Volkswagnov najcenejši električni avto.

ID.LIFE po besedah predstavnikov nemške znamke nagovarja predvsem mlajše, čeprav je jasno, da je veliko kupcev tovrstnih avtov precej starejših. Postavljen je na MEB platformo, ki postaja temelj električnih vozil za celoten koncern. Je pa posebnost v tem, da je ID.LIFE prvi avto, ki bo imel pogon na prednjih kolesih.

ID.LIFE se na zunaj precej razlikuje od dosedanjih ID.3, ID.4 in ID.BUZZ, saj so oblikovalci ubrali nov pristop s precej bolj škatlasto in retro podobo. Vseeno deluje podoba mehkobno, velika prednja in zadnja svetila ter VW logotip se zdijo povsem zliti s karoserijo. Koncept so opremili s tekstilno streho.

Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE

V notranjosti pihajo na dušo mladini s konceptom igralnega salona. Avto ima namreč projekcijski zaslon, ki se lahko razširi na celoto vetrobransko steklo, kar je mogoče uporabljati namesto kino platna ali za igranje video iger.

Temu primerno so prilagodili tudi konfiguracijo sedežev, saj se je mogoče usesti zadaj in s sklapljanjem prednjih sedežev pridobiti naslonjala za noge, hkrati lahko nastane iz sedežev dva metra dolga postelja.

Foto: Volkswagen VW ID.LIFE Foto: Volkswagen VW ID.LIFE

Koncept sploh nima klasičnega zaslona za infotainment, namesto tega ima posebno magnetno ležišče za pametni telefon, ki tako postane nadomestek zaslona in služi za podajanje vseh pomembnih informacij. Volan je po "teslino" odsekan, za notranjost so  uporabili reciklirane materiale.

 Kaj bo ostalo v serijskem avtu, bo zanimivo videti, prav gotovo pa kupec jutrišnjega dne od avta pričakuje precej več kot prevoz med točkama A in B, napovedujejo pri Volkswagnu in veliko poudarka dajejo predvsem na dostopni ceni.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 15:36 7. September 2021.

    Problem nastane,ker to ni avto za množice in ni za mlade družine. Uvajajo neke fensi modele umikajo oz. ukinjajo pa …

  • 09:11 7. September 2021.

    Samo vprašanje časa je, kdaj bodo nekdanje evropske avtomobilske velikane prehiteli Kitajci s polcenejšo e-konkurenco.

  • 08:03 7. September 2021.

    Bojim se da bo podobno kot Hondin zmazek. Koncept je bil zelo zanimiv, kar je prišlo na trg pa... no, …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.