Volkswagen je na IAA razkril ID.LIFE. Ko naj bi nekje do leta 2025 postal serijski avto, naj bi prevzel ime ID.1, stal pa naj bi okoli 20 tisoč evrov in s tem pomagal elektrificirati (mlajše) množice. Šlo bo za Volkswagnov najcenejši električni avto.
ID.LIFE po besedah predstavnikov nemške znamke nagovarja predvsem mlajše, čeprav je jasno, da je veliko kupcev tovrstnih avtov precej starejših. Postavljen je na MEB platformo, ki postaja temelj električnih vozil za celoten koncern. Je pa posebnost v tem, da je ID.LIFE prvi avto, ki bo imel pogon na prednjih kolesih.
ID.LIFE se na zunaj precej razlikuje od dosedanjih ID.3, ID.4 in ID.BUZZ, saj so oblikovalci ubrali nov pristop s precej bolj škatlasto in retro podobo. Vseeno deluje podoba mehkobno, velika prednja in zadnja svetila ter VW logotip se zdijo povsem zliti s karoserijo. Koncept so opremili s tekstilno streho.
V notranjosti pihajo na dušo mladini s konceptom igralnega salona. Avto ima namreč projekcijski zaslon, ki se lahko razširi na celoto vetrobransko steklo, kar je mogoče uporabljati namesto kino platna ali za igranje video iger.
Temu primerno so prilagodili tudi konfiguracijo sedežev, saj se je mogoče usesti zadaj in s sklapljanjem prednjih sedežev pridobiti naslonjala za noge, hkrati lahko nastane iz sedežev dva metra dolga postelja.
Koncept sploh nima klasičnega zaslona za infotainment, namesto tega ima posebno magnetno ležišče za pametni telefon, ki tako postane nadomestek zaslona in služi za podajanje vseh pomembnih informacij. Volan je po "teslino" odsekan, za notranjost so uporabili reciklirane materiale.
Kaj bo ostalo v serijskem avtu, bo zanimivo videti, prav gotovo pa kupec jutrišnjega dne od avta pričakuje precej več kot prevoz med točkama A in B, napovedujejo pri Volkswagnu in veliko poudarka dajejo predvsem na dostopni ceni.
Problem nastane,ker to ni avto za množice in ni za mlade družine. Uvajajo neke fensi modele umikajo oz. ukinjajo pa …
Samo vprašanje časa je, kdaj bodo nekdanje evropske avtomobilske velikane prehiteli Kitajci s polcenejšo e-konkurenco.
Bojim se da bo podobno kot Hondin zmazek. Koncept je bil zelo zanimiv, kar je prišlo na trg pa... no, …