VW potegnil radikalno potezo

Foto: Volkswagen
Foto: Volkswagen
S projektom poimenovanim Trinity, načrtovanim za leto 2026, želijo pri Volkswagnu radikalno zmanjšati število različic. Med drugim bo na izbiro le pet barv.
Oglej si celoten članek

Volkswagen je pred časom pokazal prvo oblikovalsko skico projekta Trinity: limuzino na električni pogon, s katero želijo postaviti nova merila za doseg, hitrost polnjenja in digitalizacijo. Napovedujejo tudi visoko avtomatizirano vožnjo na stopnji 4. Za kupce vozil znamke Volkswagen pa prinaša velikanske spremembe.

Rabljeni Rabljeni avto: volkswagen golf sedme generacije (2012-2019)

Če lahko danes konfigurirate svojega golfa, lahko ustvarite edinstven izdelek: čisto aritmetično je možnih 10 milijonov kombinacij modelskih različic, paketov opreme in barv. S prihodnjim modelom Trinity, ki naj bi se začel v Wolfsburgu proizvajati leta 2026, želi VW radikalno zmanjšati nenadzorovano rast možnih kombinacij in zapletov pri proizvodnji.

Avto VW je pri T-rocu pripombe novinarjev vzel resno

Po informacijah, ki jih je pridobil Automobilwoche, naj bi VW interno načrtoval samo 60 različic. "Želimo zmanjšati tudi možnost izbire barve," je na mednarodnem sejmu dobaviteljev IZB za Automobilwoche povedal vodja projekta Trinity Gjuki Tettenborn. "Trenutno načrtujemo pet barv." Slednje bo moralo prestati še glasovanje.

Foto: Volkswagen Projekt volkswagen trinity

Avto Volkswagen bo poletel v zrak

Manj različic, krajši čas proizvodnje

Tettenborn želi tudi bistveno zmanjšati število razpoložljivih paketov opreme. To bi moralo pomagati zlasti v proizvodnji. Električno limuzino želijo v novi tovarni v Wolfsburg-Warmenau izdelati v desetih urah. "V naših očeh je to liga prvakov," je dejal Sebastian Schmickartz, ki vodi projekt nove tovarne Trinity. Dodaja, da je zmanjšanje števila različic eden od ključev za dosego tega cilja.
Poleg tega bi se morala znatno povečati stopnja avtomatizacije. Schmickartz cilja na največji preskok pri montaži. Za razliko od izdelovanja karoserije in lakiranja, kjer je delo že opravilo veliko robotov, je stopnja avtomatizacije pri montaži tradicionalno nizka. Za zdaj le okoli deset odstotna, pravi Schmickartz, s projektom Trinity pa želijo to povečati na 20 do 30 odstotkov.

Za volanom Prvič za volanom električnega ID.buzza

Gradnja nove tovarne v Wolfsburg-Warmenau naj bi se začela naslednje leto. "Od začetka gradnje imamo dve leti, da tovarno dokončamo," dodaja Schmickartz , ki je še razkril, da bo prva predserija Trinity izdelana leta 2025, serijska proizvodnja pa se bo začela leta 2026.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 15:44 12. Oktober 2022.

    Potem pa še k pimplarju da naredi pirhe s folijo!

  • 14:57 12. Oktober 2022.

    samo 5 barv? hahaha....pa so šli še dlje v gnilo luknjo

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.