To bo storil tako, da bo pričel tudi v TSI in TFSI motorje vgrajevati filter trdnih delcev, podobno kot to počne že pri dizelskih motorjih.
Trdni delci pri bencinskih motorjih so bili doslej zapostavljeni, saj ta tip motorjev v principu oddaja precej manj zdravju škodljivih delcev kot pa dizli. A razvoj ekoloških standardov napoveduje tudi zaostrovanje pri bencinarjih in koncern VW je verjetno tudi v želji, da popravi svoj imidž po aferi Dieselgate, zelo hitro napovedal vgradnjo nove tehnologije, ki pa seveda s seboj pripelje tudi pribitek h ceni proizvodnje in nato servisnih stroškov.
Prvi bencinski motor s filtrom bo 1,4 TSI, ki ga bodo od junija 2017 vgrajevali v suv tiguan. Sledili bo 2,0 TFSI v audiju Q5 in A5, do leta 2022 pa bo sledilo še sedem drugih modelov koncerna. Pri dizlih pa po poročanju Auto Expressa VW napoveduje, da bodo vsi prihodnji modeli v bodoče imeli napredni sistem prečiščevanja po tehnologiji SCR (adblue/sečnina).
dezurni@zurnal24.si
Sedaj ko so jih ujeli pri goljufanju s porabo nafte pri dizlih, bi pa bi radi popravili zelo slab vtis …
Res si inteligenten in pravi poznavalec.
vw ,audi lahko dajo 100 filtrov...... obična sranja od avtov hahahahah