Športni terenci so postali priljubljena izbira tako ‘sodobnih mamic’ z majhnimi otroki, milenijcev s preloma tisočletja, starih od 17 do 34 let, ter ‘kvintastikov’, kot so mediji poimenovali aktivne in mladostne petdesetletnike.
Skoraj vsaka tretja ‘sodobna mamica’ pravi, da je SUV verjetna izbira pri nakupu naslednjega avtomobila – enako kot vsak četrti milenijec in vsak peti aktivni petdesetletnik. Vse to je razkrila nova raziskava pod pokroviteljstvom družbe Ford Motor Company, v kateri je sodelovalo 5000 oseb iz Francije, Nemčije, Italije, Španije in Velike Britanije, ki že imajo avto ali načrtujejo nakup v naslednjih 12 mesecih.
Mišljenje o športnih terencih postavljeno na glavo
Raziskava je izpostavila dramatično spremembo v zaznavanju športnih terencev. 82 odstotkov sodelujočih je mnenja, da SUV ni več le prestižno razkošno vozilo, da se je v zadnjih petih letih njihova poraba goriva zmanjšala in da so postali prijazni do okolja. Skoraj vsi ugotavljajo, da so športni terenci zdaj na voljo v različnih velikostih in s široko paleto možnosti.
Pri Fordu bodo letos paleto športnih terencev, ob ecosportu in kugi, razširili še na njavečji model edge, V Evropi pa za letos napovedujejo prodajo 200.000 Fordovih športnih terencev, kar je 200 odstotkov več kot leta 2013.
Športni terenci sinonim za varnost
Raziskava je pokazala, da so prednosti športnih terencev čedalje pomembnejše za kupce. Med sodelujočimi jih je 82 odstotkov izpostavilo, da je zaščita njihove družine postala pomembnejša, in 52 odstotkov jih je mnenja, da je ta funkcija oziroma lastnost najbolj značilna za športne terence. Za nadaljnjih 78 odstotkov je izjemno pomembna varna vožnja v neugodnih vremenskih razmerah in da je to prednost tovrstnih vozil, jih meni 57 odstotkov.
Raziskava med kupci avtomobilov v Evropi je pokazala tudi, da bodo SUV kot naslednji avto najverjetneje izbrali Italijani (31 odstotkov) in Britanci (28 odstotkov).