Italijanska znamka je našla svoj prostor znotraj koncerna Stellantis. Novi "italijanski mercedesi" bodo na voljo že kmalu, zagotavlja šef Lancie Luca Napolitano, ki je za tiskovno agencijo Reuters povedal, da bodo skušali posnemati nemškega premijskega proizvajalca vozil Mercedes-Benz.
Lancia, znamka z bogato zgodovino in številnimi ikoničnimi avtomobili, kot je delta, je v zadnjih letih ponujala en sam, zastarel model, ypsilon. Pa še to samo za potrebe italijanskih voznikov.
Nekateri analitiki menijo, da je Lancia ena najmanj strateških znamk znotraj koncerna Stellantis, četrtega največjega proizvajalca avtomobilov na svetu, ki je nastal letos z združitvijo Fiata Chryslerja in francoskega PSA.
Trije novi modeli
Napolitano je izvršnemu direktorju Stellantisa Carlosu Tavaresu predstavil 10-letni načrt za vnovični zagon Lancie, ki temelji na treh novih modelih: novem ypsilonu leta 2024, hibridnem in baterijskem električnem kompaktnem križancu, ki ga pričakujejo leta 2026. Leta 2028 bo sledila še kompaktna kombilimuzina - popolnoma električna.
"Jasno je, da so količine pomembne, toda naši cilji so donosnost," je v intervjuju za Reuters dejal Napolitano. Lancia bo poleg znamke Alfa Romeo in DS umeščena v premijski del skupine znamk Stellantis. "Naše merilo bo Mercedes," je dejal Napolitano. "Ne mislim, da se želimo tekmovati z Mercedesom, to bi bilo naivno. Gre za primer tega, kaj gledamo."
Medtem, ko sta Alfa Romeo in DS globalni blagovni znamki, je cilj Lancie usmeritev v Evropo. Na začetku cilja na Nemčijo in Francijo, kjer elektrifikacija poteka hitreje, nato pa bodo dodajali druge države, vključno s Španijo, Belgijo, Avstrijo in skandinavskimi državami, je dejal Napolitano.
Napolitano je dejal še, da želi biti Lancia blagovna znamka znotraj Stellantisa z največjim deležem recikliranih materialov. 10-letni načrt ne vključuje vrnitve k avtomobilskim dirkam in širitvi zunaj Evrope, saj znamka potrebuje kredibilnost v premijskem razredu in se osredotoča na prednostne naloge, je dejal Napolitano.
Načrt širitve v Evropi bo temeljil na majhni mreži trgovcev, ki bodo le v največjih mestnih območjih, kar ji bo pomagalo znižati stroške in povečati dobičkonosnost.
Cilj je v Evropi imeti okoli 100 prodajnih mest v okoli 60 mestih, ki bi jih delili z drugimi znamkami koncerna Stellantis.
"Moj cilj je omogočiti nakup avtomobila s samo tremi kliki," je še napovedal Napolitano.
iz te moke ne bo kruha.. alfa in lancia ne smete in ne moreta bit po disto streho. to je …