Vozili smo priljubljenega delavca za zmerno ceno

Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van
Majhna lahka gospodarska vozila so med obrtniki in podjetniki zelo priljubljena in eno od najbolj ikoničnih je gotovo citroën berlingo, ki je bil pred leti med začetniki tega trenda. Tokrat smo berlingovo tovorno različico van preskusili z novim obrazom.
Oglej si celoten članek

Citroën berlingo se na slovenskem trgu lahkih gospodarskih vozil uvršča zelo visoko, na drugo mesto takoj za Volkswagnovega caddyja, zato je pomembno, da je tudi svež.

Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van

Pri Citroënu so mu to spomladi zagotovili predvsem z novim prednjim delom, na katerem izstopa novi ovalni logo znamke, iz katerega se na obe strani razteza tenka reža maske, ki se zaključi s preoblikovanimi žarometi. Tudi ti imajo novi Citroënov svetlobni podpis.

Odprtina za dolge stvari

Glede na njegovo tovorno naravo je to tudi bolj ali manj vse, kar je na prvi pogled na berlingu vanu novega. Na testu smo vozili različico citroën berlingo van club M 1000 blueHDi 100. To pomeni, da je šlo za berlinga z manjšo od dveh dolžin, ki sta na voljo, v okviru te pa ima večjo nosilnost. To pomeni, da lahko ob skupni dolžini 4,403 metra pelje tovor s skupnim volumnom 3,3 kubičnega metra, pod pogojem, da ne presega dolžine 1,525 metra oziroma 1,871 metra pri dnu, širine 1,087 metra in višine 1,2 metra. Z drugimi besedami: v notranjost lahko brez težav spravite standardno paleto in ostane vam še veliko prostora.

Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van

Kakšna lestev ali podoben predmet pa je lahko dolg celo 3,090 metra, kar so Citroënovi inženirji zagotovili tako, da so na fiksni predelni steni med kabino in tovornim prostorom zagotovili visok odprtino z loputo, ki je ni težko odstraniti. Potem je vse odvisno le to tega, kakšen predmet imate. Če je ta tudi nizek, ga lahko potisnete pod sovoznikov sedež, če pa je tudi visok, pa sedež zložite v dno in imate dovolj prostora zanj.

Nalaganje predmetov v razmeroma skromno zaščiten tovorni prostor sicer omogočajo krilna zadnja vrata, ki se na široko odprejo, za hiter dostop so na voljo tudi drsna vrata na sovoznikovi strani,v notranjosti pa je tudi dovolj priponk za varno pritrditev tovora.

Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van

Posodobljena kabina

Digitalizacija je iz osebnih avtomobilov že zdavnaj našla pot tudi v lahka gospodarska vozila in berlingo v tem pogledu ni nobena izjema. Digitalna armaturna plošča kljub temu nima večbarvnega zaslona, ampak je ta preprost dvobarvni z zelo preprosto grafiko. Kljub temu povsem v redu prikazuje podatke.

Na sredini armaturne plošče pa je soliden 10-palčni barvni za dotik občutljivi zaslon, ki omogoča tudi zrcaljenje pametnih telefonov z obema operacijskima sistemoma, med drugim pa se nanj predvaja tudi slika vzvratne kamere, Ta je sicer nizke ločljivosti in razmeroma skromna, vendar je to gotovo bolje, kot pa če vzvratne kamere ne bi bilo, saj je razgled nazaj iz kabine karoserijski naravi berlinga vana ustrezno pomanjkljiv.

Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van

Kabina je sicer, z izjemo novega volanskega obroča, ki je, tako kot prednji del, usklajen s Citroënovimi novimi oblikovnimi smernicami, že bolj ali manj znana iz berlinga pred prenovo. Testni je bil opremljen s tremi sedeži, a to velja bolj pogojno. Zaradi izrazite izbokline pod ročico menjalnika namreč na srednjem sedežu nihče ne zdrži prav dolgo. Zato pa lahko naslonjalo srednjega sedeža poklopite in uporabite trdno plastično mizico, ki je vgrajena na hrbtišče sedeža in se prikladno zasuka, da lahko voznik denimo na njej uporablja prenosni računalnik, zvezek ali kaj podobnega.

Dizelska konjenica

Tako kot potniške različice, se tudi berlingo van lahko pohvali s solidnimi in predvidljivimi voznimi lastnostmi, s katerimi malce sega celo v območje dinamične vožnje. K temu gotovo pripomore tudi   solidni 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik z močjo 75 kilovatov (oziroma 102 'konjev') in navorom 250 njutonmetrov.

Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van

V kombinaciji s šestsopenjskim menjalnikom in prednjim pogonom živahno poganja prazen avtomobil, dovolj moči pa mu ostane tud za tedaj, ko je ta polno naložen. Glede na to, da gre za turbodizelski agregat, verjetno podatek, da poraba ne presega šest litrov dizla na sto kilometrov in se večinoma giblje niže, ni nič nepričakovanega.

Citroën berlingo van je torej še naprej povsem soliden prevoznik, ki s ceno 23.500 evrov, kolikor bi stal testni, ni predrag. Uporaben je že v različici M, če pa kdo potrebuje več prostora, si lahko omisli za dobrih 35 centimetrov daljši berlingo van z oznako XL.

dezurni@styria-media.si

Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Van

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.