Znano je, da se Volvo poslavlja od pet- in šestvaljnih motorjev, uporabljal bo le še štiri- in tri valjne. Da bi ohranili moč predhodnikov, švedski strokovnjaki intenzivno preizkušajo tehnologijo vztrajnikov, ki bo prav mogoče prišla v serijsko proizvodnjo.
"Testiranje tega povsem eksperimentalnega sistema za povrnitev kinetične energije je potekalo v letu 2012. Rezultati kažejo, da ima ta tehnologija skupaj s 4-valjnim turbo motorjem potencial za zmanjševanje porabe goriva do 25 odstotkov v primerjavi s 6-valjnim turbo motorjem," pravi Derek Crabb, podpredsednik Powertrain Engineering pri Volvu. "Dodali smo 80 'konjev', posledično lahko vozilo s štirivaljnim motorjem pospeši kot tisto s šestvaljnim."
Eksperimentalen sistem, znan kot Flywheel KERS (Kinetic Energy Recovery System), je nameščen na zadnjo os. Med upočasnjevanjem zavorna energija povzroči vrtenje vztrajnika celo do 60.000 vrtljajev na minuto. Ko se vozilo začne znova premikati, se rotacija vztrajnika prenese na zadnji kolesi prek posebej izdelanega prenosa.
Motor z notranjim izgorevanjem, ki poganja sprednji kolesi, se izklopi v trenutku, ko se prične zaviranje. Energija v vztrajniku se nato lahko porabi za pospeševanje vozila, ko se prične zopet premikati, pa tudi za pogon vozila, ko doseže potovalno hitrost.