Švedi so povsem prenovili svojega srednjevelikega karavana, mu namenili vso napredno tehniko iz V90 in dodali še sistem za izogibanje vozilom vozeč v nasprotni smeri. Na voljo tudi dva priključna hibrida, AWD ...
Oblikovno je V60 zelo podoben večjemu bratu po imenu V90, od katerega pa je vseeno (dovolj) konkretnih 18 centimetrov krajši. V primerjavi s predhodnikom pa meter po novem pokaže 13 cm več, torej 4,76 metra, po drugi strani pa je od modela, ki ga zamenjuje, malce ožji. Ponuja pa najdaljše medosje v razredu in posledično največjo radodarnost glede prostora za kolena v drugi sedežni vrsti.
Izstopa tudi glede prostornine prtljažnika, ki navkljub steklu, nagnjenem pod 45-stopinjskim kotom, v osnovi vase pospravi za segment rekordnih 529 litrov (prej 430 l).
Notranjost je značilno oblikovana in izdelana zelo kakovostno, materiali pa so izbrani, med njimi je tudi perforirano usnje na sedežih in vratnih oblogah, lesni vložki pa so lahko iz pravega lesa ali aluminija.
Pri sedežih in oblazinjenju velja omeniti bolj športno oprijemljive sedeže contour seats, pri oblazinjenju pa višek ponudbe predstavlja leather moritz perforirano usnje. Novost pomenijo samodejno prilagodljive napihljive bočne stranice za boljše držanje teles spredaj sedečih v ovinkih.
Sprva bosta opremska paketa dva: momentum in inscription, kasneje se jima bodo pridružili še: vstopna oprema, športni R-design paket ter terenska različica cross country. Slednjega lahko pričakujete konec letošnjega leta, medtem ko bo limuzinska različica v salone na stari celini zapeljala v začetku prihodnjega.
S stališča napredne tehnike oziroma asistenčnih sistemov ponuja vse kar ponujajo (naj)večji sestrski modeli in še več. Kot prvi volvo (in tudi serijski model nasploh) namreč lahko ne samo da vzdržuje smer vožnje glede na vozni pas, ampak v primeru, da v nasprotni smeri kdo zapelje proti vam, samodejno zavira. Če je nesreča neizogibna, pa zavira maksimalno, da dodatno ublaži posledice trčenja, potnike pa tudi vnaprej pripravi na trk.
Paleta motorjev je na začetku značilno okrnjena in jo predstavljata le en bencinski T6 agregat ter dve različici dvolitrskega dizelskega motorja v izvedbah D3 in D4. Ti tako kot pri sorodnih izdelkih razvijata 110- oziroma 140 kilovatov, na voljo pa sta ali z ročnim menjalnikom ali osemstopenjsko prestavno avtomatiko. Kasneje bosta dobila še možnost štirikolesnega pogona AWD.
Štirikolesni pogon je tako kot prestavna avtomatika vedno serijski pri bencinski različici T6, pod oznako katere se "skriva" dvolitrski prisilno polnjeni agregat, ki razvije kar 228 kW ali 310 KM. Kasneje bodo ponudbo obogatili še: bencinska T5 različica s 187 kW ali 254 KM ter dve priključno hibridni opciji: T6 twin AWD ter že znani T8 twin AWD. Prva bo zmogla 251 kW slednja pa bo razvijala 287 kW.
Kaj pa cene?
Uvoznik na začetku tržne poti poleg klasičnih (momentum, inscription) različic kupcem ponuja še dve akcijski različici v obliki D3 edition ter D4 business z avtomatskim menjalnikom. Obe različici temeljita na opremi momentum, s tem da ima prva k serijski opremi dodan še business connect package (12,3“ voznikova digitalna plošča, navigacijski sistem Sensus ter povezljivost Apple Carplay in Android Auto), bogatejša pa poleg tega še paket IntelliSafe Pro, ki k temu doda še aktivni tempomat s funkcijo polsamodejne vožnje Pillot Assist ter sistem za zaznavo vozil v mrtvem kotu. Cena prvega akcijskega V60 znaša 36.990 evrov, slednjega pa 43.990 evrov. Drugače pa se cene po ceniku začnejo pri 41.902 evrih.
dezurni@zurnal24.si
cvichekbrother ocitno res ne ves o cem govoris.. ocitno res vsi mislite, da je volvo, odkar hcerinsko podjetje Gelly Holdinga …
Za Kitajski Volvo cene res niso primerne.