Volkswagnov novi križanec tudi za Evropo

Foto: VW VW nivus Foto: VW VW nivus Foto: VW VW nivus Foto: VW VW nivus Foto: VW VW nivus Foto: VW VW nivus Foto: VW VW nivus Foto: VW VW nivus Foto: VW VW nivus Foto: VW VW nivus Foto: VW VW nivus Foto: VW VW nivus Foto: VW VW nivus Foto: VW VW nivus Foto: VW VW nivus
Volkswagen je razširil ponudbo križancev. Njegov novi najmanjši križanec se imenuje nivus.
Oglej si celoten članek

Sprva pa bo namenjen južnoameriškemu trgu, pride pa tudi v Evropo.

Volkswagen je nivus razvil v svojem brazilskem oddelku, poleg Južne Amerike pa ga bodo prodajali tudi na drugih svetovnih trgih, med katerimi bo tudi Evropa. Že v nekaj tednih bo na voljo v Braziliji, kjer je nastal, sledila bo Argentina, do leta 2021 pa bo zapeljal tudi v druge latinskoameriške države. V Evropo se bo predvidoma pripeljal v drugi polovici leta 2021.

Skica naslednjega Najbolj prodajan Volkswagen ni golf

Foto: VW VW nivus

Povišani polo

V bistvu gre za povišano različico pola, vendar ima bolj grobo terenski videz, ki mu ga zagotavljajo višje podvozje in obilo plastičnih zaščitnih oblog na karoseriji. Pri Volkswagno poudarjajo, da bo tudi eden najbolj prostornih pripadnikov svojega segmenta, s prtljažnikom, ki bo v osnovi »požrl« 415 litrov raznih predmetov.

Avto Nizkocenovni volkswagni ne bodo le za Kitajce

K prostornosti je pripomoglo tudi dejstvo, da je nivus celo daljši od volkswagna T-crossa. V dolžino meri 4,266, širok je 1,757, visok pa »le« 1,439 metra, zato deluje tudi bolj športno eleganten od T-crossa. Medosna razdalja meri 2,566 metra, kar je 15 milimetrov več kot pri polu in T-crossu in seveda pripomore k nekaj več prostora na zadnji klopi.

Avto Netipičen, a hkrati pravi volkswagen

Nivus ni le nižji in daljši od T-crossa, ampak tudi bolj elegantno SUV-kupejevski. Med poudarki na zunanjosti so še led osvetlitev spredaj in zadaj, izrazito poševni stebriček C in poenostavljen dvodimenzionalni Volksawagnov logo.

Foto: VW VW nivus

Brazilski infotainment

V notranjosti nivus ne more skriti sorodstva s polom, izstopa pa predvsem 10,25-palčna digitalna instrumentna plošča in osrednji 10-palčni zaslon infozabavnega sistema. Tega poganja večpredstavnostni vmesnik VW play, ki so ga tudi razvili Brazilci in nima fizičnih gumbov, ampak je vse podrejeno neposrednim dotikom zaslona. Pri Volkswagu izpostavljajo predvsem njegove možnosti povezav, storitev in »streaminga«, razpolaga pa tudi z 10 gigabajti spomina. Uporabniki lahko aplikacije nalagajo iz Volkswagnove storitve VW play, kompatibilen pa je tudi s sistemoma android auto in apple carplay. Pester je tudi nabor asistenčnih in varnostnih pripomočkov.

Pri nas! Volkswagen golf še v osmo prepričuje Slovence, da je najboljši

Volkswagen sicer še ni objavil evropskih možnosti nivusovega pogona. V Južni Ameriki bo zanj skrbel litrski turbobencinski trivaljnik z oznako 200 TSI z močjo 94 kilovatov, ki ga vgrajujejo tudi v južnoameriške različice pola, vistusa in T-crossa. Gre za motor, ki lahko poleg bencina deluje tudi na metilni alkohol, izdelujejo pa ga v brazilski tovarni v São Carlosu.

Avto V novem VW polu smo pretegnili noge na zadnjem sedežu

Foto: VW VW nivus

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.