Volkswagen se bo razdelil!

Foto: EPA
Foto: EPA
Vodstvo skupine Volkswagen, ki mu zadnje mesece na trgih ne cvetijo ravno rožice, bo doslej strogo enotno korporacijo razdelilo v štiri holdinška podjetja, od katerih bo vsaka imela nadzor nad delom dosedanjih 12 skupnih znamk.
Oglej si celoten članek

Kot poroča Automotive News, vodilni v podjetju razlgabljajo o načrtu o bistvenem predrugačenju dosedanje organizacije koncerna, s čimer naj bi dosegli več samostojnega odločanja in hitrejšega prilagajanja razmeram na trgu, kar je bila zaradi toge piramidalne strukture doslej rak rana VW-ja. V osnovi načrt predvideva štiri holdinška podjetja.

V prvem, ki ga bo vodil donedavni BMW-jev menedžer Herbert Diess, bodo sodile znamke Volkswagen, Škoda in Seat in bo torej združevala "ljudske" velikoserijske avtomobilske znamke. 

V drugem podjetju bodo združeni Audi, Lamborghini in Ducati, ki so bili že doslej zelo prepleteni, vodil jih bo dosedanji Audijev šef Rupert Stadler. 

V tretjem podjetju bodo največji dragulji koncerna, znamke Porsche, Bentley in Bugatti, vodil jih bo Porschejev šef Matthias Mueller.

Četrti steber pa bo združeval komercialna vozila znamk VW, Scania in MAN, vodil jih bo Andreas Renschler, ki je prišel iz podjetja Daimler trucks.

Za zdaj še ni jasno, ali bodo obdržali ločene korporativne oddelke za prodajo, proizvodnjo in kitajski trg, katerim sta doslej načelovala Christoph Klingler in Jochem Heizmann.

V Volkswagnu načrtov, o katerih poročata Bloomberg in Reuters, niso želeli komentirati.

Voz skušajo spet obrniti navzgor

Pretrukturiranje sledi burnim dogodkom, ki so se v korporacijio vrstili v zadnjih mesecih in kulminirali v sporu med prvima človekoma koncerna, predsednikom nadzornega sveta Ferdinandom Piechom in generalnim direktorjem Martinom Winterkornom.

Iz spora je kot zmagovalec izšel slednji, saj so ostali vodilni možje še vedno v veliki meri družinskega koncerna Piechu obrnili hrbet, kar je povzročilo njegov umik iz vseh funkcij. Očitno so takrat prižgali tudi zeleno luč za konkretne reforme v koncernu, ki iz meseca v mesec zadnja četrtletja globalno beleži predvsem padec prodaje, medtem ko njihovim nemškim rivalom BMW in Mercedes-Benzu posli cvetijo.

dezurni@zurnal2.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.