Volkswagen s prenovljenim golfom udaril na polno

Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf Foto: Volkswagen Volkswagen golf
Pri Volkswagnu so odvrgli tančico in predstavili prenovljeni golf - najbolje prodajan in najpomembnejši avtomobil v zgodovini podjetja iz Wolfsburga. Tudi z njim si želijo povrniti ugled po velikem škandalu s prirejanjem emisij. Golf se želi z vozno dinamiko in naprednimi tehnologijami spet zacementirati v vrhu razreda, ki so ga poimenovali kar po njem.
Oglej si celoten članek

Volkswagen golf je leta 2012 zapeljal v sedmo generacijo. V tem času so po svetu prodali več kot 3,2 milijona primerkov. Avto se je v številnih državah okitil z nazivom Avto leta, postal je Evropski avto leta, Svetovni avto leta, pa Severnoameriški avto leta, je nagovor v Wolfsburgu začel vodja znamke Volkswagen Herbert Diess.

Golf je najbolje prodajan VW vseh časov - prodali so jih preko 32 milijonov. Zakaj je tako uspešen? "Ker je to avto za vsakega in za vsako situacijo," pravi Diess, ki je priznal, da tudi sam vozi golfa.

Po njegovih zagotovilih prenovljeni golf, ki se na zunaj bistveno ne razlikuje od predhodnika, izraža vse atribute, ki naj bi jih golf izražal: enostavnost, inovacije, visoka kakovost, dinamična vožnja in dizajn.

S tehniko želi ponižati tekmece

Čeprav na zunaj ne prinaša bistvenih sprememb, kar je bilo za pričakovati, pa je prenova s tehnološkega vidika revolucionarna. Diess je obljubil, da bo na prenovljenem golfu standardni sistem za samodejno zaviranje v sili, ki prepozna in po potrebi sam v kritični situaciji zaustavi vozilo: "To je tehnologija, ki je dokazano že zdaj prepolovila število prometnih nesreč s trkom od zadaj," pravi in dodaja, da ima golf tudi sistem za zaznavo in zaviranje pred pešci: "To je nov korak k nič nesrečam v prometu."

Novost je pol-samodejna vožnja. Vozilo se lahko samo premika v zastojih. Golf je dobil večje zaslone (od 6,5- do 9,2-palca), popolnoma digitalizirano notranjost, z multimedijo se lahko upravlja z gestami, velik napredek na področju povezljivosti (Android Auto in Apple Carplay), brezžično polnjenje telefonov, povezava z internetom, samodejni klic v sili...

Serijske so LED zadnje luči, za doplačilo pa so na voljo polni LED žarometi. Ksenonkam je torej golf v celoti pomahal v slovo. 

Nov TSI bencinski motor z liter nižjo porabo od konkurence

Foto: Volkswagen Volkswagen golf Diess je ob razkritju kot eno večjih novosti razkril nov 1,5-litrski turbobencinski motor, najprej z 110 kilovatov moči (150 KM), kasneje pa bluemotion s 96 kilovatov moči (130 konjskimi močmi). Oba imata tehnologijo izklapljanja valjev za nižjo porabo goriva. Bluemotion bo nudil tudi funkcijo jadranja. "Poraba v realnih razmerah na cesti je za liter nižja kot pri konkurenčnih motorjih," trdi Diess, ki se ni izognil dizelskim motorjev in tudi škandalu s prirejanjem emisij: "1,6-litrski dizelski motorji so čistejši od večine konkurenčnih dizlov. To so pokazali neodvisni testi." Novost je tudi litrski trivaljni turbo bencinski motor v različici z 85 kilovati moči.

Diess še pravi, da se znamka več kot očitno sooča z velikimi izzivi. Po škandalu ponovno skušajo pridobiti zaupanje ljudi. "Pokazali smo napredek. Posodobili smo programsko opremo na 1,3 milijona avtomobilih, številka iz tedna v teden raste," pravi Diess, ki je še dodaja da se prodaja popravlja.

Znamka ponovno raste od od avgusta dalje. Oktobra je bila rast v primerjavi z enakim obdobjem leta 2015 4,4 odstotna. "Prepričan sem, da bomo leto 2016 končali z rastjo," še dodaja Diess.

Prodaja prenovljenega golfa - različic s tremi in petimi vrati, GT, GTI ter GTE in variant se začne februarja prihodnje leto.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 6

  • 06:31 11. November 2016.

    pojma nimaš

  • 03:23 11. November 2016.

    Volkswagen je bil pojem kvalitete nekoč, ko je bila dobra mehanika in je delovala v nulo.Zdajšnja elektronika je pa za …

  • 14:50 10. November 2016.

    V ničemer ne izstopa po tehničnih podatkih,edino po ceni,ki jo naivneži,ki mislijo,da kupujejo zlate palice plačajo za to Merklnovo nategavščino?

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.