Nemški proizvajalec vozil je izdela ogrevano vetrobransko steklo brez žic, ki za razliko od uveljavljenih sistemov z ogrevalnimi žicami, ko je sonce zelo nizko, ne ovira pogleda skozi steklo. Pri žičnih sistemih voznik v določenih situacijah vidi žice na steklu.
Namesto, da bi med dve plasti stekla namestili žice, so pri Volkswagnu steklo premazali s tankim elektroprevodnim slojem srebra, ki električno energijo pretvarja v toploto.
Poraba sistema je med 400 in 500 vati, zato se steklo hitro ogreje in s tem stopi led. Še več, na spodnjem delu stekla so vlakna, ki imajo funkcijo ogrevanja brisalcev, ki zato ne primrznejo na steklo.
Hvaležna je tudi klimatska naprava
Sistem je učinkovit tudi poleti. Tanek sloj srebra deluje kot pasiven toplotni ščit, ki zadrži do 60 odstotkov toplotnega zračenja. Na ta način v primerjavi s konvencionalnimi sistemi zmanjša segrevanje potovalne kabine tudi za 15 stopinj Celzija. Zaradi tega lahko klimatski sistem veliko hitreje ohladi notranjost vozila.
Volkswagen sistem v Evropi ponuja za modele golf, passat in sharan. Tuji spletni portali navajajo ceno 340 evrov. V Sloveniji ta tehnologija še ni na voljo.