Audi je v svojem ameriškem oblikovalskem centru v Malibuju v Kaliforniji predstavil prvega izmed treh napovedanih konceptov, iz katerih bo črpal navdih pri električnih in vse bolj avtonomnih vozilih prihodnosti.
Skysphere je vizija luksuznega avta, kjer sta voziti ali biti vožen eno in isto. Skysphere se bo lahko iz športnega dvosedežnika zgolj s pritiskom na gumb spremenil v dolgega luksuznega grand tourerja. Iz 4,94 na 5,19 metra. V sodobnih merah avtov je kot da bi se audi A6 v nekaj trenutkih spremenil v dolžino audija A8L.
Avto je namreč sposoben svoj prednji del pred A stebričkom dodatno izvleči naprej in s tem podaljšati medosno razdaljo za kar 25 centimetrov. Istočasno se sprememba zgodi v notranjosti, saj se celotna armaturna plošča odmakne stran od potnikov, volan in stopalki se pospravita, avto pa se spremeni v avtonomno vozilo stopnje 4, torej brez potrebe po voznikovem posredovanju na večini poti.
Uporabnik naj bi v takšnem avtu vedno imel izbiro, ali se želi peljati v udobnem luksuzu, ali pa bo sam poprijel volan in jo s skrajšanim podvozjem, ki ga krmilijo vsa štiri kolesa, po športno ubral med ovinke.
Oblika avta črpa navdih v modelu horch 853 iz 30. let prejšnjega stoletja. Glavna svetila so ozka, polna maska velika. Pravzaprav pa sta celoten prednji in zadnji del ena sama velika prilagodljiva svetloba, s katero avto tudi komunicira z okolico.
Vrata se odpirajo nazaj, notranjost je iz veganskih materialov in mikrofibre, celotno armatura je en velik, kar 1,415 metra dolg in 18 cm visok (55-palčni) zaslon, ura pa je analogna.
Avto je povezljiv na vse konce in kraje, med drugim lahko predvaja vsebine iz domačega strežnika. Ko je avto v avtonomni fazi, je ob vrhunskem avdio sistemu vse skupaj podobno kot futuristični loži.
V koncept je vgrajena baterija s kapaciteto "več kot 80 kWh", enojni motor, ki je vgrajen zadaj, pa ima 465 kW moči. Pogon je sicer speljan na vsa štiri 23-palčna kolesa. Moči je dovolj, da 1.800 kilogramov težak avto pospeši do 100 km/h v štirih sekundah in da lahko naredi okoli 500 kilometrov poti z enim polnjenjem po WLTP.
Na skorajšnjem avtosalonu v Münchnu bo Audi predstavil vizijo futuristične limuzine, prihodnje leto pa še suva.
Notranjost mi ni všeč, čeprav se zavedam, da je vrhunec avtomobilske tehnike. Zunanjost pa se mi zdi fantasticna. Le vse …
N
Pa kaksen Audi, DKW je bil in bo ostal! S tem, da so njegovi zweitakterji vsaj funkcionirali, ta neprepoznaven tip …