XE, XF, F-type, E-pace in celo I-pace EV se bodo poslovili. Jaguar se namreč pripravlja na naslednjo generacijo popolnoma električne linije modelov. Britanski proizvajalec avtomobilov po poročanju Auto News peterico ukinja zaradi nične dobičkonosnosti.
Jaguar je v prejšnjem finančnem četrtletju prodal zgolj 15.324 avtomobilov (v primerjavi s skoraj 96.000 Land Roverji). F-Pace, ki dosega višje maloprodajne cene kot drugi modeli znamke, je predstavljal okoli tretjino prodaje Jaguarja.
"Izločamo pet izdelkov," je vlagateljem potrdil generalni direktor JLR (Jaguar Land Rover) Adrian Mardell in dodal: "Z nobenim od teh nismo služili, zato jih bomo nadomestili z novimi vozili na novo oblikovanih arhitekturah."
Prvo od treh novih električnih vozil, zgrajenih na naslednji generaciji Jaguar Electrified Architecture (JEA), naj bi bilo predstavljeno leta 2025, vendar bo Jaguar v ZDA še pred koncem tega leta predstavil koncept.
Jaguarju zadnjih 25 let ni uspelo posnemati znamke BMW. Čeprav so bili avtomobili, kot je XF vozniško prepričljivi, na prodajnih lestvicah niso nikoli povzročali težav nemškim tekmecem.
Odločitev znamke, da opusti E-Pace in I-Pace, je prišla sočasno s težavami za Magno Steyr. Avstrijsko podjetje, ki je sklenilo pogodbo za izdelavo obeh modelov, je opustilo proizvodnjo električnega Oceana Fisker, saj je zagonsko podjetje Fisker bankrotiralo.
Lastnik Jaguarja je indijski TataMotors. Tata brez milosti reže. Če niste vedeli, motorje za BMW delajo v Indiji. Indijci so …