Španska znamka Cupra je posodobila leona in formentorja, namenila jima je nove tehnologije, spremembe so se zgodile v motorni ponudbi, močno spremenjena je oblika.
Oba modela sta prevzela nov DNK slog vozil znamke Cupra, s sprednjim delom v obliki morskega psa, trikotnimi žarometi LED in veliko spodnjo masko. Leon je hkrati postal samostojen model v liniji Cupra in ga ne bomo več zamenjevali s Seatovim modelom.
V kabini je zaslon informacijsko-razvedrilnega sistema pri obeh modelih zrasel na 12,9 palca. Sistem je bil izboljšan z novo postavitvijo in na dotik občutljivi drsniki, ki se uporabljajo za nadzor glasnosti zvoka in temperature v kabini. Zdaj so tudi osvetljeni.
Cupra je v sodelovanju s strokovnjakom za zvok Sennheiser razvila nov zvočni sistem z 12 zvočniki, ki je opcijsko na voljo pri obeh avtomobilih.
Pogonski sklopi vključujejo bencinske enote TSI in blagohibridne enote eTSI ter nove možnosti priključnega hibrida eHybrid.
Vstopni pogonski sklop predstavlja 1,5-litrski motor s 110 kilovatov moči (150 KM). Na voljo je tudi 2,0-litrski motor z 204 KM (152 kW), 300 KM (224 kW) in 333 KM (245 kW). Tudi blagi hibrid je 1,5-litrski s 150 KM (110 kW).
Na voljo sta dva priključna hibrida z 204 KM (152 kW) ali 272 KM (200 kW). Oba uporabljata nov 1,5-litrski bencinski motor in 19,7kWh baterijo, ki omogoča tudi hitro polnjenje (do 50 kW na DC polnilnici). AC polnjenje je mogoče do 11 kW. Model z zmogljivejšim motorjem bo opremljen z večjimi zavorami Brembo.
Sem videl zadnjič Brembote na Cupakabri. In prišla je ena starejša gospa… Ha-ha-ha!