Velika ofenziva na podjetnike in obrtnike

Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, fiat ducato, doblo, scudo Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, fiat ducato, doblo, scudo Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, fiat ducato, doblo, scudo Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, citroen berlingo, jumpy, jumper Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, citroen berlingo, jumpy, jumper Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, citroen berlingo, jumpy, jumper Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, opel combo, vivaro, movano Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, peugeot partner, expert, boxer Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, peugeot partner, expert, boxer Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, peugeot partner, expert, boxer Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, peugeot partner, expert, boxer
Skupina Stellantis, ki ima v svojem portfelju poleg osebnih vozil tudi široko ponudbo lahkih gospodarskih vozil, je prenovil in elektrificiral svoje predstavnike tega razreda. A to ni vse, kar je novega, pravijo.
Oglej si celoten članek

Prenova je potekla v okviru nove lahke gospodarske ofenzive, v okviru katere je bilo hkrati prenovljenih kar dvanajst kompaktnih, srednjih in velikih lahkih gospodarskih vozil znamk Citroën, Fiat Professional, Opel, Peugeot in Vauxhall. Novo strategijo so sicer začeli v Evropi, vendar pa jo bodo kmalu razširili tudi v ZDA, kjer so zastopani z znamko Ram.

Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, peugeot partner, expert, boxer

Pri Stellantisu pravijo, da bodo njihove znamke, ki so po vsem svetu prodale že več kot deset milijonov lahkih gospodarskih vozil, svojo strategijo zasnovale predvsem na avtomobilih z električnimi pogoni z ničelnimi emisijami, izboljšani uporabniški izkušnji, naprednih asistenčnih sistemih in povezljivostnih storitvah. Z njimi bodo voznikom zagotovili okolje brez skrbi, komercialnim operaterjem pa zanesljivo poslovno partnerstvo.

Obsežna prenova

Prenovljena ponudba lahkih gospodarskih vozil, ki jo sestavljajo citroëni berlingo, jumpy in jumper, fiati doblo, scudo in ducato, opel/vauxhall combo, vivaro in movano ter peugeot partner, expert in boxer, prinašajo električne tehnologije za nične emisije druge generacije, vključno z novimi baterijami, ki obetajo večje dosege brez kompromisov pri zmogljivostih vozil.

Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, fiat ducato, doblo, scudo

Druga generacija baterijskega električnega pogona bo kompaktnim kombijem zagotavljala do 330 kilometrov dosega, kar naj bi bilo, pravijo pri Stellantisu, najboljše v njihovem razredu. Furgoni srednjega razreda bodo opremljeni z baterijami kapacitet 50 ali 75 kilovatnih ur, ki jim bodo zagotavljale dosege do 350 kilometrov, baterije s kapaciteto 110 kilovatnih ur pa bodo velikim furgonom zagotavljale do 420 kilometrov dosega.

Za večjo vsakdanjo uporabnost bo poskrbela tudi možnost hitrega polnjenja baterij z močjo 150 kilovatov, s katerim se bodo baterije do 80 odstotkov kapacitete napolnile prej kot v eni uri.

Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, opel combo, vivaro, movano

Tudi vodik

Sredi leta 2024 naj bi predstavili tudi drugo generacijo srednjih kombijev s pogonom na vodikove gorivne celice, ki bodo zagotavljale doseg do 400 kilometrov z enim polnjenjem posode za vodik. Enak pogon bodo še pred koncem prihodnjega leta razširili tudi na velike kombije, ki bodo zagotavljali doseg do 500 kilometrov po le petminutnem polnjenju posod za vodik.

Niva generacija električnega pogona uvaja tudi večjo moč rekuperativnega zaviranja, ki ga bo voznik upravljal s pomočjo obvolanskih ročic in bo upošteval maso vozila ter profil ceste in jima prilagodil intenzivnost rekuperacije. Za povečanje avtonomije bo oskrbela tudi uporaba toplotnih črpalk za klimatiziranje kabine.

Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, citroen berlingo, jumpy, jumper

Vsa lahka gospodarska vozila bodo opremljena tudi z led žarometi, potniške kabine bodo osvežene z novim infozabavnim sistemom z upravljanjem preko 10-palčnih zaslonov in 100-odstotno povezljivostjo, za varnost in pomoč vozniku pa bo skrbelo 18 naprednih asistenčnih sistemov, ki bodo zagotavljali avtomatizirano vožnjo do druge ravni. Inovativna rešitev e-PTO (electric power take off /auxiliary battery charging) bo zagotovila tudi uporabo elektrike iz visokonapetostne baterije za napajanje dodatnih sistemov na predelnih vozilih, od leta 2026 pa bodo predvidoma na voljo tudi OTA nadgradnje sistemov na daljavo.

dezurni@styria-media.si

Foto: Stellantis Stellantis lahka gospodarska vozila, fiat ducato, doblo, scudo

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.