Velik uspeh Hrvaškega avtomobilskega podjetja Rimac Automobili

Foto: Proizvajalec AM-RB 001 Foto: Proizvajalec AM-RB 001 Foto: Proizvajalec AM-RB 001 Foto: Proizvajalec AM-RB 001 Foto: Proizvajalec AM-RB 001 Foto: Proizvajalec AM-RB 001 Foto: Proizvajalec AM-RB 001 Foto: Proizvajalec AM-RB 001 Foto: Proizvajalec AM-RB 001 Foto: Proizvajalec AM-RB 001
Britanski proizvajalec športnih avtomobilov Astron Martin je potrdil novico, da bo baterije za njihov model superšportnika AM-RB 001 izdelovalo hrvaško podjetje Rimac Automobili.
Oglej si celoten članek

O pomembni novici za hrvaškega proizvajalca električnih športnih vozil je namignil že sam Mate Rimac, ki je na svojem Twitter profilu vse prosil za potrpljenje, saj še niso dobili zelene luči za objavo novice. Kasneje je delil zapis Aston Martina in potrdil in povedal, da gre za velik posel za hrvaško podjetje.

"AM-RB 001 hibrid bo imel baterijski sistem, ki ga bo za nas dobavljal Rimac, ki je v svetovnem vrhu pri razviju in izdelvi baterij za superšpotne električne avtomobile. Hrvaško podjetje nas je prepričalo z znanjem vgrajenim v inovativni concept-one, prvi svetovni in najhitrejši električni hiperšportni avtomobil," so zapisali Angleži.

Rešitve iz formule 1

Posel je veliko priznanje za mlado podjetje Rimac Automobili in potrditev, da delajo dobro. Model Aston Martina AM-RB 001 ni zgolj navadno športno vozilo za bogate, ampak pravi dirkalnik in po mnenju številnih avtomobilskih analitikov eden najbolj tehnološko dovršenih avtomobilov, ki so jih kdajkoli proizvedli.

Avtomobil ima, zahvaljujoč partnerju RedBull Racing, številne tehnološke rešitve prevzete iz dirlanikov Formule 1. To ni prvič, da se je kateri od proizvajalcev super avtomobilov odločil za Rimčevo znanje, saj je razvil baterije za Švedski megaavto Koenigsegg regero (izpuh so razvili in izdelali v Akrapoviču).

Foto: Gregor Prebil Rimac

Rimčev avto je električni super stroj

Pri Rimcu pravijo, da izhajajo iz ideje, da električni pogon športnega avta ne naredi le hitrejšega, temveč tudi agilnejšega, prilagodljivega in zabavnega.

Zato je v njihovo vozilo concept one vgrajena tehnologija v veliki meri razvita v domači delavnici v Mali Nedelji, unikatna, pri njenem razvoju pa so prišle prav tudi izkušnje, ki so jih dobili pri razvoju električnega dirkalnika Monsterja tajime za dirko Pike Peaks. Avto ima v vsako kolo vgrajen lasten elektromotor, ki med seboj sodelujejo usklajeno vsako stotinko sekunde, hkrati pa je navor v vsakem trenutku idealno porazdeljen.

Pri tem so še posebej ponosni na nadzorni sistem R-AWTV, ki informacije iz številnih senzorjev preračunava in nato ustrezno odgovarja s prerazporejanjem moči in navora. Velika posebnost je, da ima avto kar štiri menjalnike - za vsako kolo enega, pri čemer sta zadaj nameščena takšna z dvema stopnjama in dvema sklopkama. Učinkovitost elektromotorjev znaša do 97 odstotkov!

Avto iz obsežnega sklopa baterij spravi na cesto kar 800 kW moči (1.088 KM), kar ga postavlja ob bok peščici superšportnih bencinskih avtomobilov. Do prve stotice potrebuje 2,6 sekunde, po 6,2 sekunde je že pri 200 km/h, po 14,2 sekunde pa je že pri 300 km/h. Za primerjavo, doslej najhitrejši avto na svetu, bugatti veyron grand sport vitesse zmore to v 16,7 sekunde, medtem ko koenigsegg one:1 takšno hitrost razvije že po 11,9 sekunde.

Aston Martin in Red Bull predstavila hiper avto za štiri milijone evrov

Aston Martin in ekipa Formule 1 Red Bull Racing sta združila moči in lani pokazala konceptno hiper vozilo z V12 motorjev. Cena okoli štiri milijone evrov.

Proizvodnja dvosedežnega športnika s kodnim imenom AM-RB 001 bo omejena na 99 do 150 vozil, je razkril šef Aston Martina Andy Palmer na predstavitvi modela v tovarni Gaydon v Angliji.

Palmer je poudaril, da je avtomobil dokaz, da podjetje ne bo več izgubaško: "To je pravi signal avtomobilski industrij in kupcem, da je transformacija podjetja prava. Konkurenca, pazi se."

"Gre za vozilo, namenjeno izključno dirkanju na dirkalnih stezah z voznimi karakteristikami najboljših dirkalnikov v LeMansu," je dejal Adrian Newey, šef inženirjev pri Red Bullu v F1 in šef dizajna.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 09:34 16. Februar 2017.

    "...ki je v svetovnem vrhu pri razviju in izdelvi baterij...."<br />Lahko bi vsaj še enkrat prebrali pred objavo, če že …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.