Več opreme, a ne vedno

Foto: Žurnal24 240 evrov boste za samodejno klimatsko napravo odšteli pri ford fiesti, pri opel
Trend. ESC in varnostne zavese pogosteje serijski, samodejna klima in navigacija prestiž. Oprema. Enaka pri nekaterih znamkah tudi dvakrat dražja.
Oglej si celoten članek

Cene. Najbolj zaželena kosa opreme pri slovenskih kupcih sta še vedno servoojačevalnik volana in klimatska naprava – v razredu majhnih vozil sta postala nepogrešljiva.

Ni vsaka oprema ista
Previdno. Kakovost (parkirni senzorji) in zmogljivost (navigacije, klime) posameznih kosov opreme se pri razliènih znamkah razlikujeta, zato se pred nakupom pozanimajte, kateri izdelek ustreza vašim željam in potrebam. S posebnimi paketi pa lahko tudi obèutno prihranite.

Sistem ESC kot del serijske opreme pa se prav tako množično seli iz srednjega v nižji srednji razred (segment C).

ESC razširjen v segmentu C
V “golfovem” razredu je ESC danes serijski že pri več kot polovici modelov. Skoraj brez izjeme so serijske varnostne zavese, za katere boste morali razred nižje še vedno doplačati od 300 do 500 evrov.

Parkirni senzorji cenejši
Pred časom eden izmed najbolj priljubljenih dodatkov – parkirni senzorji – je danes kljub vsemu serijski le pri bolje opremljenih različicah segmenta C, veliko redkeje pa v segmentu B. So pa senzorji veliko dostopnejši kot pred časom, saj boste zanje odšteli od 260 (kia cee'd) do 389 evrov (volkswagen polo).

 

Velike razlike se medtem pojavljajo pri samodejnih klimah, ki so v segmentu C dobro razširjen del serijske opreme, razred nižje – pojavlja se nov trend samodejnih, a enoobmočnih naprav – pa je zanjo večinoma treba doplačati. Cena: od 240 (ford fiesta) do 1.105 evrov (opel corsa).

Vse več cenejših navigacij
Vse bolj se uveljavljajo tudi navigacijske naprave, ki so sicer pretežno še vedno na voljo za doplačilo.

Vse več proizvajalcev (Renault, Fiat) ponuja tovarniško vgrajene sisteme na posebnih nosilnikih, ki so občutno cenejši od klasičnih vgrajenih – stanejo od 400 do 500 evrov. Za klasično vgrajeno napravo boste doplačali tudi tisoč evrov in več (1.190 evrov – opel corsa).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.