Več avtomobila za družino, isto športno poslanstvo

Foto: Žurnal24 Nova štirica je oblikovno zelo skladen avtomobil, ki istočasno izžareva dinamičn
A4 avant nove generacije je na pravi cesti za nadaljevanje uspešne tradicije Audijevih karavanov.
Oglej si celoten članek

Audi izdeluje karavane že vse od zgodnjih 90 let prejšnjega stoletja, ko so javnosti prvič predstavili model 80 in ga izdelovali tri leta do prenove modela. Tako je to sedaj že peta generacija srednje velike hišne limuzine s karavanskim zadkom, do sedaj pa so izdelali in prodali že več kot 1,5 milijona primerkov. Če povemo še podatek, da je bilo vsega skupaj proizvedenih čez osem milijonov vozil in da model A4 danes pomeni skoraj 50 odstotkov celotne prodaje, potem lahko vidimo kakšen pomen ima "štirica" za proizvajalca s štirimi krogi na motorni maski.

A4 avant nadaljuje športno izročilo limuzinske različice, hkrati pa ponuja občutno več prostora v zadku, ki je vseeno oblikovan dinamično in ne kazi končne podobe vozila. O obliki vemo že skoraj vse, zato naj povemo le to, da se bočna linija proti sredini vzpenja, proti zadku pa prične ponovno padati, kar tvori nekakšen sinergijski učinek, ki poudarja dinamičnost, a ne na račun prostornosti.


Večje mere

Avant meri v dolžino 470 centimetrov, kar je v primerjavi s predhodnikom za 12 centimetrov več. Vozilu so povečali vzvojno trdnost in kljub temu zmogli težo karoserije v povprečju zmanjšati za 10 odstotkov. Ker je glavna razlika od limuzine ravno zadek, povejmo da avant v osnovi sprejme do 490 litrov prtljage, ob povečevanju sedežne klopi pa prostor naraste do največ 1.430 litrov.

Motorno paleto sestavljajo po štirje bencinski in dizelski motorji, z razponom moči od 88 do 195 kW, bodo pa postopoma, do konca naslednjega leta, prišli še nekateri drugi motorji, če omenimo samo osnovnega bencinskega 1.8 TFSI z 88 kW. Menjalniki so trije in sicer je menjalnik v osnovi vedno šeststopenjski ročni, proti doplačilu pa si lahko omislite tudi multitronic in tiptronic menjalnika s samodejnim prestavljanjem. 


Dolg seznam k že tako bogati osnovi
Oprema je že v osnovi dovolj bogata, so pa na proti doplačilu na voljo vsi opremski in varnostni dodatki poznani iz limuzine, če omenim samo nekatere so tu audi drive select, audi drive assist, audi side assist, audi lane assist, MMI, AMI, advanced key, adaptive light, itd. Seveda je na voljo tudi z stalnim štirikolesnim pogonom quattro.

Cene se pričnejo pri 29.257 evrih na bencinski in 30.572 evrih na dizelski strani, uvoznik pa namerava letos prodati 350 – 450 vozil A4 avant, čakalna doba pa sedaj znaša dva do tri mesece.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.