"Lahko bi bilo še boljše. Zadovoljen sem in upam, da se bom v Ljubljano vrnil po toyoto C-HR (zmagovalec za tri tedne prejme omenjeni avtomobil)," pravi Željko Šašić, ki je bil navdušen nad izkušnjo vožnje s hibridnim avtomobilom.
C-HR je vozil že prej, a zgolj nekaj kilometrov. "Prvi vtis sem dobil že prej, a je bila vožnja prekratka. Takrat nisem gledal na porabo, tako kot zdaj," pravi tekmovalec, ki je bil pozitivno presenečen nad hibridno tehnologijo in neslišno vožnjo na elektriko, ki jo omogoča baterija v zadku vozila. "Sploh se nič ne sliši, tudi poraba bencina me je prijetno presenetila."
O hibridih in elektriki se do zdaj niso veliko pogovarjali
Čeprav ima izpit šele četrto leto, pa si je nekaj izkušenj za volanom do zdaj že nabral. Na leto prevozi dobrih 20 tisoč kilometrov. Čeprav se je zavedal, da so stroški vzdrževanja avtomobila z dizelskim motorjem odločil prav za slednjega. "Na srečo imam redno zaposlitev. O elektriki in hibridih se s prijatelji do zdaj nismo veliko pogovarjali. Morda je res čas. Mene je ob nakupu prepričala dolga garancija za vozilo, zato se nisem toliko obremenjeval z morebitnimi okvarami, verjamem pa, da je servis hibrida ali bencinskega modela ugodnejši."
Avtomatik, definitivno
Kaj pa nove tehnologije? "V toyoti C-HR sem opazil, da ima pametni radarski tempomat, všeč mi je tudi opozorilnik na vozila v mrtvem kotu. Zelo uporabna zadeva, sploh, če se veliko vozimo po avtocesti, tako kot jaz. Na dolgih poteh prihaja do utrujenosti za volanom in opozorilna lučka lahko prepreči nesrečo. Všeč mi je tudi, da volan sam vzdržuje vozilo na voznem pasu. Prav tako so odlična zadeva parkirna tipala, pa kamera za pomoč pri vzvratni vožnji. To je vse prispevek k varnosti," pravi sogovornik, ki bi, če bi izbiral med ročnim ali samodejnim menjalnikom izbral: "Avtomatika, zagotovo. Vožnja je udobnejša, enostavnejša. Predvsem v mestih, ko je treba stalno prestavljati iz prve v drugo prestavo, mogoče še v tretjo."