Pri Fordu so razvili sistem napihljivih varnostnih pasov, ki jih v ZDA tudi že vgrajujejo v model explorer, in sistem komunikacije s semaforji.
Do petkratne velikosti
Napihljivi varnostni pas ponuja večjo varnost ob trku, pa tudi več udobja. Če sistem zazna možnost trka, varnostni pas napihne do petkratne velikosti navadnega pasu, s čimer se ta bolje prilega telesu (veliko ljudi ima pas nastavljen preohlapno), ob trku pa tudi bolje zaščiti prsni koš.
Komunikacija med avti
Čeprav sisteme medsebojne komunikacije vozil (car2car) in komunikacije s prometno infrastrukturo (car2system) pospešeno razvijajo tudi preostali proizvajalci, je Ford prvi med bolj ljudskimi znamkami. Tako kot pri BMW-ju so pri Fordu tudi že postavili prve semaforje, ki avte (z vgrajeno programsko opremo) opozarjajo na spremembo signalizacije, da lahko prilagodijo delovanje (pospešijo ali začnejo zavirati). S sistemi naj bi močno zmanjšali število nesreč v križiščih, poleg tega pa bi lahko porabo vozil zmanjšali tudi do 15 odstotkov.