Nemški finančni dnevnik Handelsblatt je ta podatek citiral iz predstavitve, ki jo je imel vrhovni šef koncerna Herbert Diess konec septembra za nadzorni svet Volkswagna. Le tako bodo lahko ostali konkurenčni novim prišlekom na trgu, predvsem Tesli, je še pisalo v gradivu.
Novica je sprožila velik nemir v nemškem prostoru. "Popolnoma jasno je, da moramo nasloviti vprašanje konkurenčnosti naše tovarne v Wolfsburgu v luči novih konkurentov," je za Reuters dodatno komentiral Michael Manske, glavni tiskovni predstavnik koncerna. "Debata o tej temi že poteka in je že dala veliko dobrih idej. Ni pa še nobenih konkretnih scenarijev," je skušal omiliti šefove namige o velikem zmanjševanju delovne sile.
V delavskem svetu pa ne verjamejo takšnemu scenariju: "Zmanjšanje števila zaposlenih za 30.000 bi bila absurdna in brez osnove," so zapisali v izjavi.
V Volkswagnu za izdelavo enega električnega avtomobila ID.3 potrebujejo 30 proizvodnih ur. Pri Tesli primerek model 3 izdelajo v 10 urah.
Prvi mesec sem od tega preprostega spletnega gospodinjskega dela prejel 26391. To delo je na spletu in je delno ali …
Kam pa naj grejo? Tam bodo ostali in zahtevali svoje, če ne bodo klali!
Naj gredo delat baske! To bi tudi jaz kupil, ne pa one kadilake.