Puma se v bistvu uvršča v enak avtomobilski razred kot ecosport, le da je ecosport zasnovan nekako bolj terensko, puma pa je predvsem stilsko zavesten mestni križanec, ki bo teren ali celo dober makadam verjetno zares videl le redko. Pri Fordu pravijo, da so jim uporabniki povedali, da si želijo kompaktni avtomobil vpadljivega videza z rešitvami za vsakdanje življenje. In ustregli so jim s pumo.
Dobro opremljen
Puma je zato denimo prvi avtomobil v svojem segmentu, ki so ga opremili s prostoročnim odpiranjem vrat prtljažnika ali sedežem z masažo, ki sta serijsko na voljo z opremo titanium X, ter napredne tehnologije, med katerimi izstopa predvsem novi sistem za obveščanje o nevarnostih v bližini avtomobila, ki s pomočjo tipal predčasno zazna nevarne situacije na poti.
Za športno navdahnjene bo poskrbela različica ST-line z 19-palčnimi strojno obdelanimi platišči motno črne barve, športnim vzmetenjem in volanskim obročem s odsekanim spodnjim robom.
Ime iz preteklosti
Ford sicer s pumo obuja ime modela iz preteklosti, le da je tedaj šlo za duhu tedanjega časa bolj primeren majhen kupe, ki je izhajal iz tehnike forda fieste. Danes so majhni kupeji skoraj izumrli, izjemno priljubljenost pri voznikih pa uživajo križanci. In puma, je s svojimi razgibanimi oblikami in značilnimi na blatnike postavljenimi žarometi eden bolj dinamičnih, prav tako pa tehnično tudi izhaja iz fieste.
Puma bo v Sloveniji na voljo s tremi različicami litrskega bencinskega trivaljnika. V šibkejši 92-kilovatni različici bo lahko deloval samostojno ali s pomočjo 48-voltnega blagega hibrida, močnejša 114-kilovatna različica pa bo v vsakem primeru opremljena z blagim hibridom. Ford nižjih opremskih različic sploh ne bo ponudil, saj bo novinec v osnovi na voljo kot ford puma titanium, za katero bo v kombinaciji z osnovnim motorjem treba odšteti 20.880 evrov.