V Slovenijo je pripeljal fičko moderne dobe

Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600 Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600 Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600 Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600 Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600 Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600 Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600 Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600 Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600 Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600 Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600 Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600 Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600 Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600
Fiatov slovenski uvoznik je začel prodajati novega križanca fiat 600, ki bi ga lahko imenovali tudi naslednika fiata 600, oziroma fička,kot je bil znan pri nas.
Oglej si celoten članek

Starodobni fiat 600 je na ceste prvič zapeljal leta 1955, kar pomeni, da bo prihodnje leto praznoval že sedmo desetletnico, leto pozneje pa mu je sledila še enoprostorska različica multipla. Avtomobil je bil zelo priljubljen, kar kaže tudi podatek, da je bilo do leta 1969 izdelanih kar 2,6 milijona "italijanskih originalov", skupaj z licenčnimi pa je številka presegla 5 milijonov.

Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600

Fiat 600 je ponovitev doživel v letih 1997 – 2000, ki je iz poljske tovarne prihajal mestni malček fiat 600, kot naslednika linije majhnih mestnih avtomobilov, ki ji je botroval fičko in se lahko pohvali še z drugimi legendarnimi pripadniki, kakršni so fiati 850, 127, uno ali punto pa zdaj doživlja v podobi križanca segmenta B, ki je spet fiat 600. V tem segmentu je Fiat sicer v vaseh letih prodal več kot 20 milijonov vozil, torej je zanj ta razred nesporno zelo pomemben.

Podobnosti s starodobnikom

In kaj prinaša? Nastal je na Stellantisovi več energijski platformi, ki je že precej preskušena in mu prinaša mere, s katerimi je za dobrih 10 centimetrov krajši od odhajajočega fiata 500X, 10 centimetrov daljši pa od zadnje generacije punta. Njegova kolesa so precej pomaknjena v vogale, kar se odraža predvsem v prostornosti zadnjega dela kabine.

Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600

Ko gre za obliko, s to sledil predvsem fiatu 500e, po katerem je prevzel tudi žaromete, krilca na zgornjem delu žarometov pa so poklon žarometom starodobnega fiata 600. Po njem se zgleduje tudi značilni stebriček C, nad katerim je spojler črne barve, da vizualno ne sega v njegovo linijo. Tudi v notranjosti je precej elementov, ki jih je novi fiat 600 s posredstvom fiata 500e dobil od daljnega soimenjaka. Takšni elementi so denimo zaobljena armaturna plošča, dvokraki volanski obroč ali okrogle obrobe zaslona merilnikov.

Ta bo sicer 7-palčni, poleg njega pa bo armaturno ploščo serijsko krasil še 10,1-palčni zaslon infotainmenta. Asistenčne in druge sisteme bolj ali manj poznamo že iz fiata 500e in drugih predstavnikov Stellantisove skupine.

Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600

Hibrid ali elektrika

Pod motornim pokrovom bosta na voljo blago hibridizirani turbobencinski motor z močmi 74 ali 100 kilovatov, ki mu prožnost po mestu omogoča predvsem 205 njutonmetrov navora, ki je na voljo že pri 1.750 vrtljajih na minuto. Električni pogon je nadgradnje tistega v fiatu 500e in razvija moč 115 kilovatov. Baterija zagotavlja doseg več kot 400 kilometrov oziroma 600 kilometrov po mestu in se na 11-kilovatnem izmeničnem priključku napolni v petih urah in tri četrt, na hitrem polnilniku z močjo 100 kilovatov pa je potrebnih dobrih 27 minut.

Električni fiat 600e bo na voljo z dvema paketoma opreme RED in la prima, hibridni fiat 600 pa bo poleg polno opremljenega paketa la prima lahko imel še tri variante osnovnega paketa BYO. Za blago hibridni fiat 600 bo treba odšteti vsaj 21.990 evrov, električni fiat 600e pa bo lastnika olajšal vsaj za 32.490 evrov. Uvoznik načrtuje, da bo prihodnje leto prodal 350 fiatov 600, od katerih bo električnih 50, torej dobra petina.

dezurni@styria-media.si

Foto: Saša Despot predstavitev Fiat 600

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.