V Sloveniji naprodaj že druga generacija majhnega kitajskega SUV-ja

Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+ Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+
Slovenski uvoznik kitajske znamke MG je v Slovenijo pripeljal drugo generacijo svojega najmanjšega športnega terenca MG ZS. V začetku je na voljo le s hibridnim pogonom, kmalu pa pridejo tudi bencinske različice.
Oglej si celoten članek

MG-jev najmanjši evropski SUV se je pri nas že dodobra uveljavil, saj jih je uvoznik MG Motor Slovenija od leta 2022, ko je prevzel njegovo distribucijo, prodal že 970. Ob tem velja povedati, da so kar 85 odstotkov avtomobilov kupili fizični kupci.

Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+

Tudi v prihodnosti pričakujejo, da bo MG ZS ostal njihov prodajni adut. Za to bodo po njihovih besedah zaslužni štirje stebri. Prvi so njegove dimenzije, s katerimi kot predstavnik segmenta B SUV meji že na večji segment C SUV.

Drugi steber so pogonski sklopi, od osnovnega 1,5-litrskega štirivaljnika, ki je bil doslej najbolj zanimiv za slovenske kupce, do zmogljivega hibridnega pogona.

Tretji steber so visoka stopnja varnostnih in infozabavnih tehnologij, četrti pa solidne vozne lastnosti.

Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+

Uporabne dimenzije

Na prenovljeni notranjosti je najbolj očiten prednji dvoplastno zasnovan prednji del. Spodaj je velika maska, s katero se je MG ZS uskladil z majhno kombilimuzino MG 3 in večjim športnim terencem MG-jem HS, enako pa velja tudi za zgornji del s povezanima žarometoma z zasnovo "hunter eyes". Na bokih in zadaj je odstop od prejšnje generacije manj opazen, a kljub temu očiten.

Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+

Predvsem pa je MG ZS z novo generacijo precej zrasel. V primerjavi s predhodnikom je namreč daljši kar za 107, širši 9 in nižji 14 milimetrov, medosna razdalja pa je daljša za trideset milimetrov. To pomeni, da je dolg 4.430, širok 1.818 in visok 1.635 milimetrov, medosna razdalja pa meri 2.610 milimetrov, kar se odraža predvsem v notranjosti z udobnim prostorom za štiri potnike in uporabnim prtljažnikom z osnovno prostornino 443 in povečljivostjo na 1.457 litrov.

Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+

V posodobljeni kabini sicer izstopata predvsem novi trikraki športno oblikovani volanski obroč in ročica menjalnika, ki se oblikovno zgleduje po ročici reaktivnega letala. Voznikov delovni prostor je tudi popolnoma digitaliziran.

Za volanom je zaslon digitalne armaturne plošče z diagonalo 31,2 centimetra, na sredini pa se bohoti za dotik občutljivi zaslon prenovljenega infotainmenta, ki bo od pomladi v vsakem primeru imel diagonalo 31,2 centimetra. Na njem se med drugim prikazuje tudi slika 360-stopinjske kamere.

Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+

V začetku hibrid

V začetku prihodnjega leta bo MG ZS na voljo tudi s klasičnimi bencinskimi motorji, zaenkrat pa je k nam pripeljal hibridni MG ZS hybrid +, ki ima bolj ali manj enak pogonski sklop kot MG3 hybrid +, o katerem smo na straneh Žurnal24 že pisali. Kombinacija 1,5-litrskega štirivaljnika in elektromotorja razvija sistemsko moč 144 kilovatov, tristopenjski samodejni menjalnik in baterija s kapaciteto 1,83 kilovatne ure pa glavno besedo prepustita predvsem elektromotorju, k sam razpolaga z močjo 100 kilovatov.

Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+

Prenovljeni MG ZS bo torej pri nas sprva na voljo s hibridnim pogonskim sklopom v kombinaciji s tremi paketi opreme. Z osnovnim paketom standard bo stal najmanj 23.490 evrov, za najdražji MG ZS hybrid+ luxury pa bo treba odšteti najmanj 27.490 evrov. Za doplačilo bo na voljo kle kovinska barva, za katero bo treba odšteti 500  evrov, sicer pa bo MG ZS na voljo v sedmih karoserijskih barvah, med katerimi je tudi povsem novi odtenek zelene "emerald green".

dezurni@styria-media.si

Foto: MatijaJanežič MG ZS hybrid+

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.