Koncern PSA (Peugeot, Citroën, Opel, DS) je sporočil, da bo s 1. feburarjem na mesto glavnega direktorja za prodajne in marketinške operacije imenoval Alberica Chopelina. 41-letnik je bil še do leta 2014 direktor takratnega Peugeot Slovenija. V njegovem času je Peugeot v Sloveniji premierno nastopil med drugim z odmevnim modelom 508 in električnim i-onom. Ni pa mu uspel cilj, da bi se Peugoet po prodaji povzpel med prve tri znamke
Slovenija je bila Chopelinova prva postaja znotraj koncerna PSA, h kateremu je pristopil leta 2009. Kot diplomant elitne pariške ekonomske šole HTE je sicer že od leta 1998 sodeloval v francoskih izpostavah Forda in BMW-MINI, pišejo pri Automotive News Europe.
Spravil v red nemške trgovce
Chopelin bo torej postal eden od najtesnješih sodelavcev šefa PSA Carlosa Tavaresa, tudi odgovoren bo neposredno njemu. Kot je dejal v preteklosti, se pri svojem delu zavzema za sinergijo in hitrejše ter manj zbirokratizirane rešitve.
Zaupanje vrha PSA si je gotovo pridobil zaradi zelo dobrih prodajnih rezultatov v Nemčiji, saj je na tem tradicionalnem trgu uspel lani povečati prodajo Peugeota kar za 25 odstotkov, Citroëna pa za dobrih osem odstotkov. Tudi Choplin pa nima magične palčke za premijsko znamko DS, saj je ta v Nemčiji potonila za kar 24 odstotkov.
Lani je sicer nemško izpostavo PSA pretresal škandal, ko so julija odpustili tri vrhovne menedžerje, ker so dovolili kampanjo, s katero so na nemškem trgu prodajali model peugeot 208 s prevelikimi popusti. Glavni eksekutor je bil prav Chopelin.
dezurni@zurnal24.si