Jubilejni twingo RS je bil z opremo gordini, v tradicionalno modri barvi, z motorjem 1,6 16V (130 KM), s 17-paličnimi platišči, sedeži v modrem usnju, omejevalnikom hitrosti … V tovarni so častitljivi jubilej obeležili ob obisku generalnega direktorja za proizvodno dejavnost in verigo dobaviteljev Skupine Renault Gérarda Leclercqa, ki se je v okviru preverjanja uresničevanja ciljev strateškega načrta Drive the change 2016 med drugim srečal tudi z zaposlenimi, ki so delali pri projektu twinga RS.
Proizvodnja twinga RS od leta 2008 poteka izključno v novomeškem Revozu. Pred tem je Revoz v krajšem obdobju dokazal, da je sposoben proizvajati športne različice, in sicer je šlo za clia RS druge generacije, ki ga tovarna Dieppe – ki sicer tradicionalno proizvaja športne različice modelov Renault – zaradi velikega povpraševanja na tržišču ni uspela izdelovati v zadostnih količinah. Twingo RS ima dve različici podvozja: klasično in trše tako imenovane CUP ter od lani omejeno serijo gordini. Tako kot twingo bo tudi twingo RS konec leta doživel korenito vizualno prenovo, ki je bila predstavljena na letošnjem avtomobilskem sejmu v Frankfurtu, na tržišču pa bo na voljo od januarja 2012 dalje.
V Revozu proizvedli 10 tisoč twingov RS
V Revozu iz Novega mesta je s proizvodnega traku zapeljal 10-tisoči twingo RS (Renault Sport). Proizvodnja te športne različice priljubljenega modela twingo je stekla julija 2008, njegova ključna tržišča pa so v Evropi, Južnoafriški republiki in na Japonskem.