Economist je kot primer vzel model novega družinskega avtomobila z 1,8-litrskim bencinskim motorjem s sredine cenovne lestvice. Glede na njegovo porabo (12,4 kilometra na liter) je dodal stroške goriva, ki ga lastnik v treh letih po nakupu leta 2010 oziroma po 16.100 kilometrih (10.000 milj) natoči vanj, upoštevani so tudi stroški servisov brez večjih popravil ter vse splošne in lokalne dajatve. Seveda je v izračun končne cene upoštevana lokalna valuta in njeno gibanje v zadnjih letih.
Ugotovitve kažejo, da so stroški lastništva v nekaterih mestih, kot Amsterdam ali Moskva, ki sta tradicionalno sloveli kot izrazito neprijazni do lastnikov, v obdobju med 2010 in 2012 znatno padli, kar pa gre v največji meri pripisati padcu cen avtomobilov. Na drugi strani se lahko za glavo držijo v Rimu ali Delhiju, kjer v primerjavi z leti 2007-2009 lastniki plačujejo za 50 odstotkov višjo ceno lastništva.
Kljub upadcu stroškov lastništva pa je z naskokom na vrhu lestvice še vedno kitajski Šanghaj. Tam je očitno daleč najbolje uporabljati javni prevoz ali kolo.
Anketa kot anketa , ne upošteva najvažnejšega in najdražjega, a to je parkiranje. Parkiranje v NY je tolikšno , kolko …
ki pa je Maribor? :D