V Fordovi tovarni v Valencii imajo človeškega škrata

Foto: Ford
Foto: Ford
Pri Fordu imajo v tovarni v Valencii tudi človeka, imenujejo ga "človeški škrat", katerega naloga je vsakodnevno "podtikanje" napak v proizvodnjo proces. S tem pri avtomobilskem proizvajalcu izboljšujejo nadzor, preprečujejo napake in posledično izboljšujejo kakovost svojih proizvodov.
Oglej si celoten članek

"Človeški škrat" ima tudi ime. To je Xabier Garciandia, ki ima zares precej nenavadno delo. Njegova naloga je, da ves čas skuša ovirati delovanje Fordovega proizvodnega obrata v Valencii.

Škrat poskrbi, da na tekoči trak v vozila na skrivaj vgradijo napačne ali okvarjene dele. Pri Fordu, kjer so ga najeli, menijo, da je to ključni del postopka za zagotavljanje brezhibnosti, s katerim vsa nova vozila izpolnjujejo stroga merila glede kakovosti.

Ford je namreč kot prvi v avtomobilski panogi uvedel tehnologijo ‘Vision System’ za fotografiranje, preverjanje in sledenje posameznih delov vsakega od 400.000 osebnih in dostavnih vozil ter 330.000 motorjev, kolikor jih sestavijo in izdelajo v Valencii vsako leto. Valencia je sicer največja Fordova tovarna v Evropi z največ izdelanimi vozili. V njej proizvajajo modele kuga, kuga vignale, mondeo, mondeo vignale, galaxy, S-max ter transit connect in tourneo connect.

Foto: Ford Fordova tovarna v Valencii

V 14 dneh posnamejo toliko fotograifj, kot na Instagramu

“Tehnologija Vision System je ključna za zagotavljanje, da so v vsako vozilo vgrajeni ustrezni deli in to velja za vsak del posebej,” je povedal Garciandia, tehnični specialist za Vision System v obratu za proizvodnjo motorjev v Valencii pri Fordu Evropa. “‘Preizkus s škrati’ pomeni, da lahko zagotovimo popolno delovanje sistema. To je igra z zelo resnim ciljem. Ekipa je navdušena, ko najde katerega od delov, in ves čas si prizadevamo, da jih še teže odkrijejo.”

V Valencii, kjer poleg vozil proizvajajo tudi Fordove 2,0- in 2,3-litrske motorje Ecoboost, Vision System v 14 dneh posname več kot milijardo fotografij, kar je primerljivo s številom fotografij, ki jih v Evropi objavijo na Instagramu. Z njimi si pomagajo pri ustvarjanju sestavljene slike iz 3150 digitalnih fotografij, ki inženirjem na mestu samem poudari odstopanja izdelkov.

Na traku sestavljalnice v Valencii so doslej vgradili napačne komponente motorja, napačen volan in celo neustrezno armaturno ploščo; ‘preizkus s škrati’ so zdaj razširili na vseh 34 korakov sestavljanja, pri Fordu pa razmišljajo, da bi ga uvedli tudi drugod po svetu.

Pri Fordu so uvedli nekatere nenavadne ukrepe in postopke zagotavljanja kakovosti v obratu, v katerem vsakih 40 sekund pripelje s traku novo vozilo.
Med njimi so:

● Ultra-občutljivi mikrofoni za preverjanje ustreznosti nameščenih priključkov motorja
● “Poslušalci motorjev” zagotavljajo, da vsaka nova športna kombilimuzina ford focus RS deluje brezhibno
Nojeva peresa odstranijo najmanjše drobce prahu z vozil pred barvanjem in tako izboljšajo končno lakiranje
● Prvi sistem digitalnih kamer v avtomobilski panogi odkriva napake v lakiranju karoserije
● Zvočno testiranje vozil preverja uporabo pretočnega predvajanja zvoka prek Bluetootha
● Virtualno cestno testiranje za preverjanje naprednih tehnologij za pomoč vozniku

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • ode
    08:45 19. November 2016.

    Nič novega. Tudi v moji službi so šefi podtikali napake, dokler ni enkrat zaradi te podtaknjene napake prišlo do večje …

  • 03:58 19. November 2016.

    odkrijemo jo že, nobeden pa ne upošteva reklamacije.

  • 16:15 18. November 2016.

    V Sloveniji so nam podtaknili vlado z napako pa jo nikakor ne moremo odkrit.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.