Ne izteče se vedno po željah. Niti največjim znamkam, ki na videz ne poznajo poraza.
Kljub velikim ambicijam in pričakovanjem lahko danes tudi uradno ugotovimo, da je bil mercedes-benz razred X finančni flop. Premalo praktičen kot uživaško vozilo, predrag kot delavski avto.
Prvi Mercedesov pickup je želel ta razred vozil narediti bolj premijskega, da bi ustrezal tudi bolj zahtevnim kupcem, ne le tistim, ki želijo zmogljiv delovni stroj. Takratni šef Mercedesa Dieter Zetsche je s takratnim oligarhom alianse Renault Nissan Carlosom Ghosnom leta 2009 dosegel dogovor o sodelovanju. Eden od produktov tega sodelovanja je bil tudi povsem novi razred X. Predstavili so ga poleti leta 2017.
Mercedes je vzel Nissanovo novo generacijo navare, jo delno prilagodil svojim potrebam (dodan opcijski V6 motor in spremenjena zunanjost ter notranjost), ter tak poltovornjak poslal na trg. Nekaj podobnega je storil tudi Renault z modelom alaskan, ki pa ga pri nas ne tržijo.
Recept se očitno ni izšel, saj je v intervjuju za Auto motor und sport eden od Mercedesovih šefov napovedal, da bodo maja letos končali proizvodnjo razreda X. V tem trenutku po poročanju nemškega medija pobirajo le še naročila za izvedenko X 350 d z V6 motorjem.
Poltovornjak je sicer dokaj uspešen pri prodaji na nekaterih trgih, kot je Južna Afrika, a to je premalo, da bi upravičil svoj obstoj. Leta 2019 so jih po vsem svetu prodali komaj 15.300. Za primerjavo, Nissan je v istem letu prodal več kot 66 tisoč navar.
dezurni@zurnal24.si
ista pošijona na celi črti je kangoo preoblečen v mercedesa Citan,pa še reno motor not in cca 30% 40% dražji …
ja kdo bo pa kupoval mercedesa napol nissana navaro?? valda je potop,vsak bi rajš navarro kupil al pa ford rangerja …
sej bodo kmalu pokopal še kakšen nemški avto, ker nemci so zelo, zelo zadaj na tem področju, posledično bodo pa …