BMW i8 bi moral biti zgodovina že dva meseca. Po prvotnem načrtu BMW naj bi namreč zadnji primerek športnega hibrida v tovarni v Leipzigu izdelali sredi aprila, vendar pa je koronakriza podaljšala slovo, saj so morali začasno prekiniti proizvodnjo, tako da je ostalo nekaj naročenih vozil neizdelanih.
A zdaj je dokončno, po poročanju nemškega specializiranega portala Automobilwoche je 11. junij dan zaključka izdelave modela i8, ki je veljal za najdražji serijski avto znamke.
Imel je vgrajen 1,5-litrski motor z izjemnimi 170 kilovati moči, skupaj z elektromotorjem pa je bila skupna moč kar 275 kW.
Vse pa kaže, da je nova realnost, ki je močno zarezala v proračune proizvajalcev, pokopala tudi upe o nasledniku i8. Nekaj časa so namreč vztrajale govorice, da bo BMW v ta namen izkorisitil markantni koncept Vision M Next (na spodnji fotografiji), a so načrti splavali po koronareki.
Carbuzz pa poroča, da naj bi bil duhovni naslednik i8 predstavljen leta 2023 ali 2024. To naj bi bila električna limuzina z interno oznako G90, ki jo bo krasila izjemna moč.
Kakorkoli, i8 bo avto, ki se bo v zgodovino znamke zapisal kot znanilec električne športne dobe. Bil je namreč eden prvih priključnih hibridov, ki je dokazal, koliko športnosti lahko premore ta takrat relativno nov tip pogona, prinesel je tudi marsikateri novi pogled na notranjost avta. Izdelovali so ga kot kupeja in roadsterja, z njim smo se družili tudi v redakciji Žurnala24.