Ultimat za Alfo Romeo in še tri avtomobilske znamke

Foto: Alfa Romeo
Foto: Alfa Romeo
Alfa Romeo, Lancia, DS Automobiles in Chrysler so s strani lastnika, koncerna Stellantis dobile deset let časa, da se izkažejo ali pa ugasnejo.
Oglej si celoten članek

Avtomobilski koncern Stellantis, ki je nastal z združitvijo skupin FCA in PSA, bo ponudil priložnost svojim znamkam, ki pa ima rok trajanja.

Pod Stellantis sicer spada kar 14 blagovnih znamk, a nekatere avtomobilske znamke služijo bolj kot za okras, kot, da bi prinašale zaslužek.

Alfa Romeo, Lancia in Chrysler iz FCA, pa tudi premijska znamka DS iz francoskega PSA, so vključeni v skupino tistih, katerih prihodnost je negotova.

Foto: Alfa Romeo Alfa romeo quadrifoglio

Avto Prihaja električna alfa?

V zadnjih mesecih se ugiba o tem, kaj se bo zgodilo z omejenimi znamkami, pri čemer je vodstvo Stellantisa pripravilo načrt, da bi Alfa Romeo, DS in Lancia skupaj razvili nove modele avtomobilov, ki imajo številne napredne visokotehnološke skupne elemente - vključno s pogonskimi sklopi.

Novi šef Alfe Šef udaril po mizi, pri Alfi Romeo bodo spet kasnili

Nekdanji šef Peugeota Jean-Philippe Imparato, ki je prestopil na čelo Alfe in Šef Stellantisa Carlos Tavares sta o Alfi Romeo dejala, da bodo naredili vse, kar je treba, da bodo s pravo tehnologijo dosegli visoko dobičkonosnost.

Foto: Lancia lancia, fiat, ypsilon, lancia ypsilon, alfa romeo, FCA

Avto Šokantno: novi fiat punto bo imel francosko šasijo

Tavares je na finančnem forumu Future of Car Summit napovedal, da imajo te tri znamke, tako kot omenjeni Chrysler, natanko deset let časa, da dokažejo svojo vrednost. "V preteklosti je bilo veliko drugih avtomobilskih podjetij pripravljenih kupiti Alfo. V očeh teh kupcev ima veliko vrednost" pravi Tavares.

Alfin desetletni načrt še ni določen, toda Tavares je dejal, da bo neizogibno vključeval elektrifikacijo, hkrati pa se bo še naprej osredotočal na vozno dinamiko.

"Alfa se bo premaknila v elektrificiran svet," je dejal Tavares, "a bo to počela na dinamičen način"

Foto: Profimedia Carlos Tavares

Alfa Romeo Alfa Romeo zmagovalka v strateškem dvoboju s Peugeotom

Tavares je dejal, da je izzivov veliko. Izboljšati morajo način komuniciranja s potencialnimi strankami,, izboljšati distribucijo, predvsem pa oblikovati strategijo, nato pa izdelati in ponuditi kupcem več dobro sprejetih modelov.

Lancia denimo, ki ima danes v ponudbi le en (zastarel) avtomobil, bi morala v naslednjih desetih letih lansirati vsaj še dva ali tri modele, ki bodo dobičkonosni.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.