Turbo S je novi kralj značke 911

Foto: Porsche Porsche 911 turbo S Foto: Porsche Porsche 911 turbo S Foto: Porsche Porsche 911 turbo S Foto: Porsche Porsche 911 turbo S Foto: Porsche Porsche 911 turbo S Foto: Porsche Porsche 911 turbo S Foto: Porsche Porsche 911 turbo S Foto: Porsche Porsche 911 turbo S Foto: Porsche Porsche 911 turbo S Foto: Porsche Porsche 911 turbo S Foto: Porsche Porsche 911 turbo S Foto: Porsche Porsche 911 turbo S
Porsche je predstavil najmočnejšo in najhitrejšo različico aktualne generacije 992.
Oglej si celoten članek

Porsche 911 turbo S je vse tisto, kar ste pričakovali od avta tako zvenečega imena. Predvsem pa je še naprej pravi uničevalec superšportnikov, ki so lahko bistveno dražji od njega. Hkrati ostaja zvest svojemu izboru - biti avto za vsakdanjo vožnjo in za pisto.

Porsche 911 turbo S

Motor: novi 3,8-litrski bokser, razvit na osnovi trilitrskega motorja iz carrere. 

Najvišja moč: 478 kW (650 KM). To je 51 kW več od prejšnjega modela, prirastek moči pa zlahka opravi tudi z okoli 50 kilogramov višjo maso.

Pospešek: Porsche navaja, da je podatek 2,7 sekunde do 100 km/h "zelo konzervativna" meritev. V vsakem primeru je to za dve desetinki hitreje od že tako organe parajoče prejšnje generacije.

Najvišja hitrost: 330 km/h, tako kot doslej.

Novi turbo S so predstavili kot kupe in kot roadsterja. Oba avta odlikuje športna evolucija že tako športne osnovne oblike. Prepoznali ga boste po bolj nabuhlem videzu in seveda repnem spojlerju. Prvič doslej ima turbo S različne dimenzije pnevmatik, spredaj 20-, zadaj pa 21-palčne. Zadaj so lahko dve ovalni ali pa štiri oglate črne izpušne cevi. 

 

Notranjost je visokokvalitetna, z različnimi športnimi dodatki. Seznam osnovne opreme je dolg, elektrificirana sedeža z detajli spominjata na prvega 911 turbo (typ 930) izpred 45 let. 

Opis tehnologije premikanja avta se bere kot inženirska znanost sama po sebi. Za začetek bo dovolj, če veste, da je pri dodatni moči nova generacija naredila najvišji preskok naprej. 3,8-litrski bokser motor so močno predelali, zamenjali sistem dovoda zraka skozi štiri večja vstopišča, po drugi strani pa povečali obe turbokolesi ter tudi rotor kompresorja.  

Aerodinamika je bistveno izboljšana, prednji spojler se pri višji hitrosti iztegne izpod vozila, skupaj z zadnjim nudita za 15 odstotkov več pritiska h tlom kot prej. Prenos moči na vsa štiri kolesa poteka prek dvosklopčnega športnega menjalnika. Z raznimi detajli pri nastavitvah podvozja in že omenjeno aerodinamiko so poskrbeli, da je avto med ovinki priklenjen ob tla z debelo verigo, medtem ko je v ravni črti med pospeševanjem kar za debelo sekundo hitreje od 0 do 200 km/h od predhodnika. 

Med doplačili je seveda tudi Chrono paket s posebno aplikacijo za merjenje telemetrije na progah.

V Nemčiji se bo cena za kupeja turbo S začela pri slabih 217 tisoč evrovh, kabriolet turbo S pa je ocenjen na slabih 230 tisočakov. Kmalu lahko pričakujemo tudi predstavitev malenkost manj divjega brata turbo.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.