Tekmovanje ima povsem svoja pravila, saj reli ni hitrostni, ampak so preizkušnje natančnostne, kar pomeni, da mora posadka priti v cilj v točno določenem času. Vsaka sekunda, ne glede na to, ali gre za zamudo ali je posadka prehitra, pomeni kazensko točko. Posadka na točnostni preizkušnji ne sme preseči hitrosti 20 km/h nad predpisano povprečno hitrostjo. Na etapah pa je posadka kaznovana že, če preseže hitrost za 20 odstotkov, ki je predpisana z omejitvami hitrosti na določenem odseku.
"Ja, resnično je treba biti ves čas zbran. Ko sva z Borutom naredila simulacijo take preizkušnje, sva ciljni čas zgrešila za celih deset sekund. To pa je že taka napaka, da lahko pozabiš na vidnejšo uvrstitev," pravi voznik električnega citroëna c-zero Primož Lemež, ki je na predstavitvi pred odhodom dejal, da se je treba vožnje z električnimi avtomobili naučiti. Na začetku je z enim polnjenjem C-zero pod njegovim vodenjem zmogel prevoziti le 60 kilometrov, zdaj je zgolj z načinom vožnje doseg dvignil na 120 kilometrov.
Njegov sopotnik Borut Mavsar bo imel zahtevno nalogo – voditi voznika. Določati bo moral tempo vožnje, spremljati radar, paziti, da se ne bo preveč sprostil, predvsem pri vožnji navzdol, kajti prekoračitev hitrosti lahko tekmovalca drago stane. Poleg tega pa bo moral tako kot pri pravih relijih skrbeti za potovalni karton in ostalo administracijo.
V kategoriji alternativnih energij, v kateri lahko tekmujejo vozila, ki ne presegajo 115g CO2 na 100 kilometrov, pa bo z opel ampero nastopila slovenska posadka, ki jo sestavljata novinar Željko Purgar in reli voznik Silvan Lulik. Posadka je svojo pot pričela v Luganu. Reli se bo zaključil v nedeljo, 25. marca, dopoldan s spretnostno vožnjo v marini Monte Carla, v Monacu. Na startni listi je letos prijavljeni 146 vozil z alternativnim pogonom.
Tudi z električnimi dirkajo
V Monaku na 13e Rallye de Monte Carlo des Energies Nouvelles et Electriques, kjer bo konec tedna potekal reli vozil na alternativni pogon, bodo sodelovale tudi slovenske posadke. Z električnim C-Zero bosta v kategoriji povsem električnih vozil tekmovala Primož Lemež in Borut Mavsar.