Hitrost, s katero se razvija samoučeča se programska oprema in jo že sprejemajo trgovci na drobno, pomeni, da so popolnoma kompetentni prodajni boti, ki ga poganja UI, danes že na voljo kupcem, ki jih zanima določen model avtomobila.
Pri švedskem pionirji videotehnologije Phyron so naredili ogromen preskok z lastno programsko opremo, ki temelji na umetni inteligenci. Dodali so tudi popolnoma avtomatiziran glasovni prenos po meri. Funkcija voiceover je na voljo v več kot 22 jezikih z možnostmi za štiri moške in štiri ženske glasove v vsakem jeziku. Vsako lastnost glasovnega zvoka je mogoče prilagoditi, vključno z višino, tonom, hitrostjo, izenačevalnikom glasu in glasbenim ojačanjem.
Izvršni direktor in soustanovitelj Phyrona Johan Sundstrand je komentiral: "Zavedamo se, da je maloprodajni avtomobilski trg zdaj bolj konkurenčen kot kdaj koli prej. V tem okolju je dobrodošlo vse, kar povečuje učinkovitost. Dokazano je, da videoposnetki, ki jih poganja umetna inteligenca, prodajajo avtomobile 3 do 5 dni hitreje, dodatek glasovnega prenosa, ki ga poganja umetna inteligenca, pa bo samo povečal učinek in učinkovitost."
"Samo vprašanje časa je, kdaj bo tehnologija napredovala do točke, ko se lahko ChatGPT zelo približa temu, kako prodajalec prodaja avtomobile brez povezave. Glede na trenutno hitrost razvoja in sprejemanja umetne inteligence menimo, da bi to lahko bilo že leta 2025," je dodal Sundstrand.
Trgovci, ki želijo hitreje prodati več vozil, lahko izkoristijo moč umetne inteligence in prevzamejo popoln nadzor nad predlogami po meri na ravni stranke, akcije ali izdelka.
Peugeot v nakupni proces v Sloveniji uvaja umetno inteligenco
Tega se zavedajo tudi v Sloveniji. Peugeot je v Slovenji predstavil prvi avtomobilski »chatbot«, ki ga poganja umetna inteligenca. Pri Peugeotu menijo, da se bo proces nakupa avtomobila s prihodom umetne inteligence močno spremenil. Njihov chatbot je digitalni svetovalec v obliki pogovornega bota za SUV model 2008, ki zna odgovoriti na številna vaša vprašanja, vas skozi zanimiv pogovor seznani z vsemi potrebnimi informacijami o vozilu in na ta način pomaga sestaviti različico, ki bo najbolj ustrezala vašim potrebam po mobilnosti.
Prepričani so, da bo lahko na ta način vsak potencialni kupec vozila bolje opravil svojo "domačo nalogo" in izbral sebi najbolj primerno vozilo ali pogon. Nakupni proces avtomobila se je po njihovem prepričanju s prihodom številnih novih različic modelov vozil in najrazličnejših opremskih ter pogonskih možnosti v zadnjih desetih letih močno spremenil. Pred nakupom novega avtomobila je v poplavi različnih informacij marsikateri kupec v dilemi, kaj je zanj najboljše - izbrati bencinski, dizelski, morda hibridni pogon ali celo električni pogon? Kaj izbrati glede opreme, uporabnosti in na koncu tudi, kakšne so finančne zmožnosti, oziroma, kako si lahko privoščim novo vozilo?
Plod slovenskega znanja
Nakupni proces novega vozila bolj kot kadarkoli do zdaj pri kupcu zahteva izdatno »domačo nalogo« z iskanjem najrazličnejših podatkov. To je lahko zamudno in dolgotrajno, še preden sploh obiščemo prodajni salon, kjer se opravi pogovor s prodajalcem, ki mu sledi še testna vožnja. Pri Peugeotu so z namenom preglednosti in najboljši možni informiranosti kupca odločili za revolucijo v prodajnem in nakupnem procesu novega vozila v Sloveniji. Spoznavanje in nakup vozila so olajšali in naredili preglednejši, predvsem pa bolj informativen s pomočjo digitalnega svetovalca pogovornega chat bota (v nadaljevanju bota), ki deluje na osnovi generativne umetne inteligence. Pogovorni vmesnik je sploh eden prvih prodajnih predstavnikov in digitalnih ambasadorjev podprtih z umetno inteligenco (AI – Artificial Inteligence) v avtomobilski industriji in je plod povsem slovenskega znanja. Ob podpori slovenske Peugeotove ekipe ga je razvil laboratorij za avtoregresivne pogovorne sisteme Retoba, pod katerega se podpisuje Simon Cetin - eden izmed pionirjev digitalne trženjske industrije.
Naloga bota ni neposredna prodaja novega Peugeota 2008, temveč zagotavljanje informativne in angažirane prve točke stika med potencialnim kupcem in izdelkom. Vmesnik je zasnovan za zagotavljanje ključnih informacij o izdelku, odgovarjanje na specifična vprašanja ter usmerjanje k nadaljnjim korakom v nakupnem procesu.
Bot uporablja najbolj napredna orodja umetne inteligence, s pomočjo katerih hipno dostopa in obdeluje celotno bazo podatkov, ki je danes dosegljiva o novem peugeotu 2008. Pri Peugeotu pravijo, da je zasnovan v skladu z najvišjimi etičnimi standardi in s sogovornikom vedno ohranja spoštljivo in prijazno komunikacijo. Njegova naloga je v hipu odgovoriti na vsa vaša vprašanja v povezavi z novim peugeotom 2008, kar vam bo prihranilo čas pri iskanju pravih odgovorov v poplavi informacij. Z vami komunicira v prvi osebi ednine in daje kratke, jedrnate in neposredne, predvsem pa točne odgovore osredinjene na novi Peugeot 2008. Njegovo znanje lahko presega informacije, ki jih v realnem času ponudi človeški prodajalec.
Vozilo pozna v "drobovje", hkrati pa zna v primeru, če zahtevane informacije nima, ali pa je vprašanje zastavljeno na način, da informacije ne more ponuditi, kupca jasno usmeri k nadaljnjim korakom v nakupnem procesu. To dodatno poenostavi nakupni proces vozila. Ponuja različne možnosti in pomoč, kot so podatki o financiranju, pozna druge Peugeotove modele in vas brez zamudnega iskanja po spletu usmeri na spletne strani drugih Peugeotovih modelov, lahko vam ponudi tudi zahtevo za klic prodajalca za testno vožnjo.
Bot na ta način potencialnemu kupcu omogoči, da pride v prodajni salon poučen, z vsemi pomembnimi informacijami, ki v končni fazi privedejo do optimalne izbire vozila in s tem boljšo nakupno izkušnjo ter v nadaljevanju po nakupu tudi boljšo lastniško izkušnjo z vozilom, še menijo pri Peugeotu.
zlo hitr bodo UI pospravili v kot. se bo UI hitreje naučila tlačit v "svoj" žep kot današnji delavci. vsak …
Povprečnega prodajalca bo AI lahko hitro nadomestila. Že sedaj en zveš prav veliko, če zaviješ v salon. Marsikateri prodajalec iz …
Čakamo kdaj bo UI prevzela vodenje države,ker slabše ne more bit