Pri Citroenu so se odločili, da v svet elektrificiranih vozil vstopijo s svojim največjim SUV modelom C5 aircross hybrid. Gre za priključno hibridni športni terenec, kar pomeni, da za premikanje kombinira bencinski motor Pure Tech z močjo 132 kilovatov in električni motor z močjo 80 kW, ki je vgrajen med motorjem na notranje zgorevanje in elektrificiranim samodejnim menjalnikom ë-EAT8. Električni motor ima visokonapetostni 200-voltni litij-ionski akumulator s kapaciteto 13,2 kWh. V električnem načinu je možno pospeševati do hitrosti 135 km/h.
Samodejni menjalnik je nadgrajena različica menjalnika EAT8 z optimiziranimi prestavnimi razmerji po zaslugi večlamelne vlažne sklopke. Sistemska moč, ki se prenese na prednji kolesi, je 168 kilovatov (225 KM), največji navor pa 320 Nm. Avtomobil je zmožen tudi zgolj električne vožnje in sicer v dosegu 50 kilometrov. Pri Citroënu navajajo porabo goriva 1,7 litra na 100 prevoženih kilometrov, emisije CO2 so 39 gramov na kilometer poti (cikel WLTP).
Elektrificiran sklop prinaša nekaj posebnosti v primerjavi s pogoni na notranje zgorevanje. Menjalnik tako zajema funkcijo brake, s katero vozilo še hitreje upočasni brez pritiska na zavorni pedal, s čimer se zagotovi večja avtonomija v električnem načinu, Ta sistem generira razpoložljivo energijo med fazama zaviranja in upočasnitve, kar je ravno nasprotno od izvedenk z motorjem na notranje zgorevanje. Med tem dejanjem se akumulator delno napolni, in s tem se poveča avtonomija v električnem načinu pogona. Motor z notranjim zgorevanjem je opremljen z alternatorjem-zaganjalnikom, ki omogoča takojšnje ponovne zagone motorja z notranjim zgorevanjem.
Na klasičnem gospodinjskem priključku se akumulator napolni čez noč, od 4 ur (priključek 14 A tipa Green’up™ Legrand) do 7 ur (standardni priključek). Na priključku Wallbox 32 A, ki je na voljo za nakup ali najem, se ob dodatnem polnilniku z močjo 7,4 kW akumulator napolni v manj kot 2 urah.
Polnjenje je možno programsko nastaviti ali časovno zamakniti. Do programskih nastavitev je možno dostopiti prek zaslona na dotik v potniškem prostoru ali v aplikaciji My Citroën.
Posebne so tudi nekatere digitalizirane funkcije, kot je poseben prikaz na 12,3-palčni digitalni instrumentni plošči, v katerem lahko voznik pregleduje razne elemente, ki sodelujejo pri hibridnem pogonu: kazalnik moči, merilnik električne energije in bencinskega goriva, vrednost avtonomije v načinu za električni in bencinski pogon, diagram pretokov energije. Medtem ko se vozilo polni, je na instrumentni plošči prikazan preostali čas polnjenja do celotne napolnjenosti (v urah in minutah), avtonomija generirane električne energije (v km), delež napolnjenosti akumulatorja z generirano energijo (v %) in hitrost polnjenja akumulatorja (v km/h).
Poleg tega ima C5 aircross hybrid na zaslonu na dotik posebne strani za upravljanje nastavitev hibridnega pogona, do katerih je možno dostopiti s potisnim gumbom pod zaslonom na dotik. Ogledati si je možno pretok energije, ki prikazuje stanje delovanja hibridnega sistema in statistične podatke o porabi električne energije in goriva, dostopiti pa je možno tudi do funkcije ë-Save oziroma do nastavitev za časovno zamaknjeno polnjenje akumulatorja.
Vozilo proizvajajo v Franciji, v tovarni Rennes – La Janais. Prvi primerki bodo v Sloveniji dobavljeni ob koncu prvega polletja 2020.