Simulacije zvoka motorja so bile v prvi vrsti predvidene za neslišne električne avtomobile, zdaj pa vse več proizvajalcev napoveduje, da bodo bolj športen zvok dizelskih agregatov dosegli s simulacijami.
Takšnega mnenja so tudi pri Maseratiju, kjer se bojijo, da bo prihodnji dizel zvočno veliko manj atraktiven kot V8 bencinski agregati, ki naježijo kožo ob zagonu motorja in pospeševanju. Dizelski motorji, ki so namenjeni novi generaciji limuzine quattroporte, bodo svoje mesto verjetno našli tudi pod motornim pokrovom novega SUV modela, ki trenutno nosi delovno ime kubang. Tako kot je BMW naredil z novo generacijo modela M5, bo tudi Maserati ponudil sistem, ki emitira zvok motorja s pomočjo avdio sistema vozila.
Sistem nadzoruje dogajanje med vožnjo, s pomočjo ozvočenja v avtomobilu pa predvaja avtentično reprodukcijo zvoka motorja, ki je pristen trenutnim vrtljajem motorja, navoru ter hitrosti. S pomočjo nastavitev je moč zvok v potniški kabini tudi ojačati.