Tako kot se je skozi leta spreminjala znamka Hyundai, se je v novi generaciji spremenil tudi i10; ta ni več le poceni avtomobil, v katerem si ne moreš omisliti vsebine, ki vozniku in potnikom ponuja udobje in zabavo.
Od najožjega med najširše
Novinec nadaljuje fluidni dizajn, je daljši, zaradi aerodinamičnosti (količnik 0,31) nekoliko nižji, ima daljšo medosno razdaljo, predvsem pa je zrasel v širino, tako da zdaj z notranjim prostorom konkurira tudi predstavnikom avtomobilskega razreda B.
Prostora zadaj in spredaj je za noge in rame več, prtljažnik v osnovi meri 252 litrov, s podiranjem zadnje klopi (razmerje 60/40) dobimo 1.046 litrov prostora.
Pri Hyundaiu pravijo, da so se posebej potrudili pri materialih v notranjosti, kjer ne boste več našli sledi vijakov; vse je prikrito. Tudi plastika in oblazinjenje sedežev sta boljša, črnino so razblinili s številnimi barvnimi kombinacijami armaturne plošče.
Tudi ogrevan volanski obroč
i10 ne želi biti več enostaven avto za nizko ceno. Z opremo, ki je predhodnik ni imel, želi vzbuditi željo kupcev po nakupu. Dobil je sistem za prostoročno telefoniranje, za doplačilo pametni ključ v kombinaciji s funkcijo za zagon motorja s pritiskom na gumb, lahko si omislite zimski paket, ki za 250 evrov vključuje ogrevan volan, ogrevana sedeža spredaj, ter usnjen volanski obroč, ima tudi tempomat z omejevalnikom hitrosti. Že osnovni od treh paketov opreme serijsko ponuja ročno klimo. Za varnost poleg trdnejše karoserije skrbi šest zračnih blazin in nadgrajen ESP, ki pod kratico VSP združuje cel kup elektronskih varnostnih pomagal. Pohvalno je dobil tudi sistem za pomoč pri speljevanju v klanec in luč za osvetljevanje pri vožnji v ovinek. Zaradi nove platforme je vožnja stabilnejša.
Brez dizla, kmalu na plin
Trenutno sta kupcem na izbiro dva bencinska motorja, dizla ni. 1,0-litrski agregat premore 48,5 kilovata moči, 1,25-litrski agregat pa 64 kilovatov moči. Moč se na cesto prenaša prek ročnega petstopenjskega menjalnika ali doplačljivega (1.200 evrov) štiristopenjskega menjalnika.
Kasneje, predvidoma aprila, bo pri nas na voljo tudi različica, ki bo za pogon kombinirala bencin in plin (LPG).
Za šibkejšega bencinarja je treba odšteti najmanj 8.990 evrov, zmogljivejši je 450 evrov dražji. Tudi za i10 Hyundai zagotavlja trojno petletno jamstvo.