Na splošno pa je touareg večji, naprednejši in tudi do 222 kilogramov lažji. Zaradi tega vse različice v primerjavi s prejšnjo porabijo za petino manj goriva.
Veliko nove tehnike, dva pogona
Že ob prvi izdelavi je ponujal veliko vsebine v obliki limuzinskega udobja in terenskih zmogljivosti, zdaj je obojega še več, velik napredek pa je bil storjen tudi na tehničnem področju. Izpostaviti velja novi area view sistem, ki prek štirih kamer nameščenih na zunanjosti voznika obvešča o dogajanju okoli vozila. Izboljšav so bili deležni tudi radarski tempomat, ki zdaj uporablja dva radarska senzorja z dosegom 200 metrov. Sistem vozilo po potrebi popolnoma ustavi, če pred vami vozeče vozilo v času treh sekund ponovno spelje, mu ACC avtomatsko sledi. Prenovljen je tudi sistem dinamične osvetlitve, ki se še bolje odziva na vremenske razmere, samodejno pa tudi uravnava snop, da ne oslepi nasproti vozečih.
Na voljo sta tudi dve različici štirikolesnega pogona 4motion, osnovni je prilagodljiv (v osnovi je 40 odstotkov navora speljano na prednji in 60 na zadnji kolesni par) s samodejno zaporo diferenciala torsen in asistenco pri vožnji navkreber (HAC) in navzdol (HDC). Večjim podvigom je namenjen pogon Terrain Tech, ki vključuje še: sredinski diferencial z električno uravnavano lamelno zaporo, reduktor in 100-odstotno zaporo sredinskega in zadnjega diferenciala.
Hibridni pogon enak cayennovemu
Hibridna različica je enaka kot pri hibridnem Porsche Cayennu, kjer je 245-kilovatnemu (kW) bencinskemu v pomoč še 34-kilovatni elektromotor. Sistem omogoča vožnjo na elektriko do hitrosti 60 kilometrov na uro, pri popuščeni stopalki za plin pa tudi do 156 km/h. Posebnost predstavlja tudi funkcija podaljšanega dosega, ki zmožnost vožnje zgolj na elektriko z dveh kilometrov poveča, morajo pa zato biti izpolnjeni določeni parametri (npr. zadostna napolnjenost baterij).
Hibrid na ceste zapelje konec leta (enako velja za osnovi 150-kilovatni trilitrski dizel), od začetka poti pa sta na voljo dva agregata, in sicer V6 TDI bluemotion s 176 kW in V8 TDI z 250 kW največje moči. Emisije pri tem znašajo 195 oziroma 239 gramov CO2, pri obeh pa je del serijske opreme novi osemstopenjski avtomatski menjalnik tiptronic, znan iz audija A8.
Več udobja, prostora in opreme
Oblikovno je toureg dobil novo podobo svetil, ki sledi hišnim oblikovnim smernicam, model pa tudi dobro skrije, da se je nekoliko potegnil v dolžino, in sicer meter zdaj pokaže 4,8 metra (prej 4,75). Rast se malenkostno pozna znotraj, a predvsem v drugi vrsti in prtljažniku, ki sedaj meri od 580 (hibrid 493) do 1.642 litrov. Oprema se razlikuje glede na motorno različico. Pri V6 tako dobite 17-palčna platišča, osem varnostnih blazin, ESC, HAC in HDC sisteme, elektronsko parkirno zavoro s funkcijo auto hold, dvoobmočno klimatsko napravo, senzor za dež, tempomat, avdionapravo z izmenjevalnikom zgoščenk in AUX vmesnikom ter sistem start&stop z regeneracijo zavorne energije. Pri V8 platišča postanejo 18-palčna, dobite pa tudi biksenonska žarometa, delno usnjene sedeže, prednja dva sta tudi ogrevana, sistem keyles go ter električno pomična prtljažna vrata. Na seznamu doplačil pa še kar nekaj udobnostne opreme, kot so parkirni asistent, zračno vzmetenje, 620W avdiosistem Dynaudio in infotainment sistem.
Cene se začnejo pri 54.155 evrih, kolikor stane V6 TDI. Za V8 boste odšteli najmanj 84.248 evrov.