Najmočnejša serijska različica TTS tovarniško premore 200 kilovatov (272 KM) in 350 Nm navora. Akrapovićev izpušni sistem Slip-On s posebno sestavo, h kateri spadata dva dušilca iz titana in štirje izpuhi iz iste kovine, k skupni moči doda še 2,5 kilovata (pri 6.210 vrtljajih na minuto) in 5,3 Nm navora (pri 3.440 vrtljajih na minuto).
Pri Akrapoviću pravijo, da je prirastek moči in navora še posebej viden med 2.500 in 3.700 vrtljaji, bolje od originala pa se izpuh obnese tudi nad 5.000 vrtljaji.
Še skorajda bolj pomemben pa je podatek o skupni teži, ki je pri tovrstnih avtomobilih zelo pomemben. Izpuh je namreč od standardnega lažji za več kot pol oziroma 7,8 kilograma, kar poveča razmerje med močjo in skupno maso. Strokovnjaki iz Ivančne Gorice niso pozabili niti na zvok motorja, ta naj bi sedaj še bolj prijal športno naravnanim ušesom, obenem pa je prijazen med vsakdanjo vožnjo.
Da je na vsa štiri kolesa gnanemu TTS-u dodatni pečat vtisnil slovenski izdelek, pričajo štiri široke (po 100 mm) cevi izpod zadka.