Morebitne lokacije za Teslino gigatovarno, po špekulacijah tujih medijev, so Nizozemska (tam Tesla Motors že izdeluje avtomobile), Francija in Španija. Pri Tesli tega niso želeli komentirati.
Tovarna v Španiji bi Tesli zagotovila največ "sonca", če se bodo odločili na streho svojih vozil vgrajevati sončne celice. Francija je močno lobirala, da bi Tesla tovarno gradila pri njih. Francoska energetska ministrica Segolene Royal je lastnika Tesle Motors Elona Muska kontaktirala kar samoinciativno in mu ponudila prostor, kjer stoji njihova najstarejša jedrska elektrarna.
Velika Teslina investicija
Pri Tesli Motors so pretekli teden sporočili, da so kupili nemškega specialista za robotiko in avtomatizirane procese proizvodnje Grohmann Engineering. Podjetje bodo preimenovali v Tesla Grohmann Automation. "Z njihovo pomočjo bodo naše tovarne najbolj napredne na svetu," so pri Tesli zapisali v sporočilu za javnost.
Grohmann je s Teslo leta tesno sodeloval pri ključnih projektih, vključno s prihajajočim modelom tesla model3, ki bo prvi množični avtomobil ameriškega proizvajalca električnih avtomobilov. Musk je prepričan, da bo priključitev nemškega specialista podjetju prinesla eksponentno izboljšavo na področju hitrosti in kakovosti proizvodnje, hkrati pa bo bistveno zmanjšala investicijske odhodke, potrebne za vozilo.
To bo za podjetje, ki je do zdaj več ali manj ustvarjalo izgube ključnega pomena, če bodo želeli zadostiti potrebe sto tisočih kupcev, ki si želijo v svoji garaži teslo model3. Vsaj tako kaže število prednaročil na Teslin tretji in najcenejši model v ponudbi.
Proizvesti bo treba vsaj petkrat več vozil kot letos
Nova tovarna v Evropi bo Tesli omogočila proizvodnjo pol milijona vozil na leto do leta 2018. V začetku leta so pri Tesli napovedali, da bodo leto izdelali med 80 tisoč in 90 tisoč vozil.
Tesla je po podatkih JATO Dynamics v prvih devetih mesecih leta 2016 v Evropi prodala 11.775 vozil, ker je skok za 7,6 odstotka v primerjavi z enakim obdobjem lani. Prodali so 9.827 vozil model S in 1902 vozili SUV model X.
..kaj bi bilo, če bi imeli davek na dobiček, recimo, 17%?
Če bi bil jaz gospodarski minister bi jim v prekmurju dal zastonj parcelo brez plačila komunalnih prispevkov za prvih 5 …
Škoda ker smo v tes 6 zmetali 700 mio prevec. zdaj bi jih lahko del ponudili tesli za tovarno. s …