Tretji Volvov koncept je paša za oči

Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate Foto: Volvo Volvo concept estate
Volvo je v duhu temeljite prenove svojega oblikovalskega jezika že predstavil dva markantna koncepta, po katerih bodo mero in obline jemali prihodnji švedi, v Ženevo pa bo pripeljal še tretjega, morda najlepšega.
Oglej si celoten članek

V Frankfurtu je Volvo predstavil koncept kupeja in v Detroitu koncept suva, oba pa sta požela široko odobravanje avtomobilske srenje in sta tudi prejela uradna priznanja za najlepša na enem in drugem salonu.

Kot je bilo napovedano, dvojici sledi še tretja in hkrati zadnja študija. Poimenovali so jo concept estate, torej študija bodočega karavana, čeprav trivratna zasnova, proporci in ukrojenost najnovejše švedske kreacije morda celo bolj ustrezajo karoserijskemu tipu "shooting brake", po katerih je Volvo enako dobro znan. Nenazadanje uradno sporočilo za javnost tudi priznava, da je zadek povzet po modelu 1800 ES iz 70. let minulega stoletja.

Kakorkoli, concept estate ima nos ukrojen podobno kot študija kupeja z markantnimi dnevnimi T-svetili, streha je vsa v steklu, zadnja svetila povzemajo gubo koncepta XC in bodo očitno prav tako del prihodnjih volvov, še poseebej modelov V70 in XC70. Zadaj je opaziti majhno značko z napisom EC, kar je še ena vez z 1800 ES.

Notranjost je precej futuristična hkrati poudarja čistost in prostornost izpred 40 let, volan ima le dva kraka, na sredinski konzoli kraljuje velikanski zaslon v obliki tabličnega računalnika, v ozadju katerega funkcije opravlja posebej za Volva razvit software. Pravih gumbov je ostalo le za vzorec, voznik naj bi na inutitiven način vse opravil prek zaslona. Da je to prava pot, pri Volvu utemeljujejo z dejstvom, da bi vse nove dodatne lastnosti avtomobila zahtevale še več klasičnih gumbov, kar pa bi postalo zelo moteče. 

Kako deluje sodelovanje voznika in avtomobila, si lahko ogledate v zgornjem videu.

Očitno bo velik del te digitalne rešitve prišel tudi v serijsko uporabo, najprej verjetno že v modelu XC90, ki je napovedan še za letos in bo prvi model nove severnjaške generacije, bo treba počakati, več odgovorov bo znanih že v Ženevi.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.