Rast električnih vozil se je v letu 2023 nadaljeval kljub številnim težavam v svetu, od vojn do nepredvidenega gibanja cen. Podatki nemškega Centra za mobilnost (CAM) kažejo, da je bilo leta 2023 po vsem svetu prodanih okoli devet milijonov izključno električnih avtomobilov, še milijon je bilo električnih vozil iz programa LGV (lahka gospodarska vozila).
V primerjavi z letom 2022 se je prodaja električnih povečala za 29 odstotkov. Rast naj bi se nadaljevala tudi leto, a bo po napovedih CAM manjša, 22-odstotna. Še naprej pa bo glavni trg Kitajska, kjer je bila prodana več kot polovica vseh električnih vozil v letu 2023. Med prvimi šestimi najbolje prodajanimi proizvajalci električnih avtomobilov so štirje kitajski proizvajalci: BYD, SAIC, Geely in GAC.
Število avtomobilskih znamk električnih vozil se je močno povečalo, zato pri CAM napovedujejo, da bo glede na visoke obrestne mere in zahtevne konkurenčne razmere, v bližnji prihodnosti številne prizadela insolventnost, saj nimajo prihrankov ali pa ne bodo uspeli pridobiti dovolj veliko denarja vlagateljev. Nio je uspel dobaviti 160.000 vozil (+30 odstotkov), vendar ni dosegel prvotnega cilja podvojitve. Xiaopeng je dobavil 142.000 BEV vozil (+17 odstotkov). Hozon (Neta) je poročal celo o 16-odstotnem upadu prodaje (127.000 elektrificiranih vozil).
Pri CAM za evropski trg avtomobilski napoveduje prodajo okoli dveh milijonov baterijsko električnih avtomobilov v letu 2024 (+27 odstotkov), kar bo povzročilo povečanje deleža BEV z 12,2 odstotka na 15,4 odstotka.