Do leta 2020 se bo tretjina poti opravila s kolesi in peš, tretjina z javnim prevozom in taksiji ter le tretjina z avtomobili. Tako optimističen cilj prometne politike ima Mestna občina Ljubljana (MOL). Zdaj se namreč dve tretjini opravita z avtomobili, slabih 20 odstotkov s kolesi in peš ter 13 odstotkov z avtobusi.
Zeleni val za avtobuse
Uvedbe tramvaja ni v programu, ki ga bodo mestni svetniki obravnavali 24. septembra: “To bomo odložili.” Prav tako ni predvidena razširitev vpadnic v šestpasovnice. Bodo pa na vpadnicah do leta 2015 poskusno uvedli ločene rumene pasove za avtobuse Ljubljanskega potniškega prometa (LPP), ki bodo v križiščih s pomočjo GPS imeli zeleni val. Prav tako bodo poskušali v prometnih konicah na glavnih linijah interval voženj skrajšati na tri minute ter zagotoviti vstop in izstop na vseh vratih avtobusov. Do leta 2015 bo LPP za 32 milijonov evrov kupil 112 novih avtobusov.
Taksa za vstop v mesto
Ker želijo dnevne migrante pregnati iz mestnega središča in jih preusmeriti na LPP, je predvidenih okoli 20 novih parkirišč P & R (park & ride). Predvideno je tudi podaljšanje linij LPP do Vodic (že od danes), Dobrove, Polhovega Gradca in Vira pri Domžalah. Ko bodo uvedli P & R, bodo razmislili tudi o uvedbi vstopnih taks za vožnjo v MOL, morda bodo razširili tudi mrežo Bicikelj po vpadnicah do P & R.
Veliki nakupovalni in zabavni centri z garažnimi hišami od spodaj, ki bodo seveda zastonj, na obrobju mesta, bodo ulice v …
ja pa pametno bi bilo spravit tudi tiste ki živijo v ljubljani na lpp pa bi bilo več kot pol …
"Uvedbe tramvaja ni v programu"... nagrada tistemu, ki je odločil da se ga vrže sploh ven.