Naruse je vozil superšportnika lexus LFA in sicer javnosti še nepredstavljeno različico Nürburgring Edition. Nemška policija uradno še ni ugotovila, kdo je povzročil nesrečo, neuradno pa naj bi Narusejev LFA v blagem levem ovinku zavil preko sredinske črte in čelno trčil v nasproti vozeč BMW serije 3, v katerem sta bila dva testna voznika. Oba sta utrpela hude poškodbe, eden je v kritičnem stanju, medtem ko je Naruse umrl na kraju nesreče, čeprav je nosil čelado. Sodeč po fotografijah s kraja dogodka je bilo trčenje silovito.
Naruse se je Toyoti pridružil daljnega 1963 in je eden najzaslužnejših za bogato športno zgodovino japonskega giganta, saj je sodeloval pri zasnovi in izdelavi praktično vsakega športnega avtomobila, ki je prišel iz Toyote, med drugim tudi znamenitih modelov 2000GT in supra. LFA je v največjem smislu njegov "otrok", zato se je usoda še toliko bolj poigrala s slovitim Japoncem, ki ga je poznal ves avtomobilski športni svet. LFA, udeležen v nesreči, naj bi bil vreden kar milijon in pol evrov.