Pri Euro NCAP so letos "razbili" zgolj 18 vozil, kar je kar 22 manj kot leta 2015. Testiranja so se zaostrila in razširila, saj vse bolj v ospredje stopajo moderni asistenčni sistemi, kot je pomoč pri zaviranju v sili, katerim konzorcij namenja veliko pozornosti. Med drugim od letos preizkušajo samodejno zaviranje pred pešci.
Mercedes E odličen, a je ostal brez nagrade
Pri Euro NCAP so v obrazložitvi svojih ugotovitev zapisali, da ocen ne gre primerjati med različnimi kategorijami vozil, zato naziv “Best in Class” razkriva, katera vozila so se v varnosti odrezala bolje od svojih konkurentov. Primerjave so narejene zgolj za vozila, katerih varnost so preizkušali in ocenjevali v tekočem letu. Za laskavi naziv so pri konzorciju gledali serijsko opremo vozila, čeprav se je veliko proizvajalcev odločilo, da njihova vozila testirajo po dvojnih merilih, s serijsko in dodatno opremo, ki vsebuje aktivne elektronske pripomočke za pomoč vozniku.
Leta 2016 so bili v svojih kategorijah najbolj varni toyota prius (veliki družinski avtomobili), hyundai ioniq (mali družinski avtomobili) in volkswagen tiguan (mali športni terenci).
Odlične ocene na testih je prejel tudi novi mercedes-benz razreda E, ki pa je edini avto v premium segmentu, ki so ga letos obdelali pri Euro NCAP, zato mu nagrade nismo mogli podeliti.
Pri varnosti odraslih potnikov je največjo oceno prejela alfa romeo giulia (98 odstotkov točk), v kategoriji zaščite otrok je blestel mercedes-benz razreda E (90 odstotkov točk), pri varnosti pešcev pa toyota hilux (83 odstotkov točk). Najbolj popolne in delujoče asistenčne sisteme ima ford edge.
Toyota prius
Hyundai ioniq
Volkswagen tiguan