Preverili smo ponudbo na spletnem portalu za prodajo rabljenih in novih avtomobilov na DoberAvto.si in poiskali deset zanimivih avtomobilov v različnih priljubljenih avtomobilskih razredih, od mestnih malčkov do družinskih avtomobilov in celo najbolj varčnih med športnimi terenci.
Pri tem smo izvzeli električne avtomobile in hibride, se pravi smo za vrsto goriva poiskali le avtomobile na bencin ali dizelsko gorivo saj so kljub vsemu kar se dogaja v svetu še vedno najbolj razširjeni. Poiskali smo avtomobile, ki glede na svoj letnik in prevožene kilometre predstavljajo zanimiv nakup za slovenske razmere.
Na AMZS kjer so ustvarili portal DoberAvto.si z namenom, da vsem, ki kupujejo rabljene avtomobile omogočijo čim bolj transparentni nakup poudarjajo, da je za nizko porabo goriva in čim boljšo ekonomičnost nujno kakovostno redno vzdrževanje. Če prejšnji lastnik avtomobila ni redno servisiral namreč obstaja velika nevarnost za slabše delovanje motorja in pogonskega sklopa. Vse to pa povečuje porabo goriva in seveda tudi stroške, ki jih prinesejo izredna popravila. Ta pa si praviloma zelo draga.
Če se želite prepričati o dejanskem stanju avtomobila, ki ga kupujete, se lahko obrnete tudi na AMZS na njihovo brezplačno telefonsko številko 080 28 20 za pregled vozila pred nakupom. AMZS namreč že vrsto let opravlja preventivne servisne preglede in preglede pred nakupom.
Majhni avtomobili
Bencin, 4,4 l/100km
2018 / 66.807 km
44 KW
8.490 €
Danes že opuščeni Volkswagnov malček up! je kljub majhnim meram na voljo v tri- in petvratni različici. Šipe na zadnjih vratih petvratne različice so zaradi pomanjkanja prostora le poklopne. Kot edini v svojem razredu je opremljen z mestnim zavornim sistemom v sili. Na voljo so tudi električni e-up!, eco up! s pogonom na zemeljski plin in športni up! GTI. Tisti, ki jim volkswagen up! iz kateregakoli razloga ni všeč, si lahko omislijo skoraj identična seat mii ali škodo citigo.
Mnenje strokovnjaka o avtomobilu v ponudbi:
Izrazit mestni avto ne razočara. Je preprost, enostaven za uporabo in servisiranje in kljub majhnosti navduši. Velikosti primeren motor je dovolj zmogljiv. Pomembno je, da je bil avto redno servisiran in da so odpravili morebitne napake.
Toyota yaris hybrid 1.5 VVT-i stella avt.
Bencin, 3,7 l/100km
2019 / 25.631 km
74 KW
13.950 €
Toyota je svoj majhen mestni avtomobil yaris prvič predstavila leta 1999, ko je nasledil toyoto starlet, danes pa se vozi že v četrti generaciji. V Evropi je bil yaris vedno na voljo s troje ali petero vrat ter z učinkovitimi bencinskimi in dizelskimi motorji. V predzadnji generaciji so se sicer dizelski motorji začeli umikati hibridnemu sklopu, ki je z zadnjo generacijo na voljo poleg bencinskega motorja. Toyota yaris s svojimi motorji sicer ne bo dosegala hitrostnih rekordov, vsekakor pa na majhni kvadraturi zagotavlja razmeroma veliko udobnega in praktičnega prostora za potnike.
Mnenje strokovnjaka o avtomobilu v ponudbi:
Gre za preizkušeno Toyotino hibridno tehnologijo, ki je vzor zanesljivosti in nizke porabe. Zanesljivost motorja in pogonskega sklopa je ene od večjih vrlin tega avtomobila.
Dizel, 4,2 l/100km
2014 / 144.885 km
66 KW
6.990 €
Volkswagen polo je v avtomobilskem svetu uveljavljeno ime, saj je na ceste prvič zapeljal leta 1975, torej le dobro leto za golfom, a je ves čas bolj ali manj ostajal v senci večjega brata, čeprav za njim razen v velikosti ni nikoli zares zaostajal. Tehnika je zato bolj ali manj enaka, a prilagojena manjši velikosti in vlogi majhnega mestnega avtomobila, ki je bolj všeč tistim, ki se soočajo z vsakdanjimi težavami pri parkiranju in podobnimi sitnostmi, ne potrebujejo pa prevozniških zmogljivosti golfa.
Mnenje strokovnjaka o avtomobilu v ponudbi:
Nekoliko robusten motor za to velikost avtomobila morda malce prikrajša pri udobju, nedvomno pa ne bo razočaral, ko govorimo o porabi in zanesljivosti. Pod pokrovom motorja se skriva priljubljen koncernski agregat, ki je poceni za vzdrževanje.
Družinski in vsestransko uporabni avtomobili
Dizel, 4,1 l/100km
2014 / 150.651 km
77 KW
8.499 €
Seat leon je leta 1999 nastal kot kombilimuzinska različica toleda, že pred časom pa se je razvil v povsem samostojni model. V četrti, tako kot že v tretji, je na voljo tudi kot praktičen kombi. »Španski golf« si tehniko deli s »pravim golfom« in škodo octavio, v trojici pa predstavlja najbolj dinamično izbiro.
Mnenje strokovnjaka o avtomobilu v ponudbi:
Glede na velikost avtomobila je to zelo primeren motor za vse ljubitelje avtomobilov z nizko porabo. Je dovolj zmogljiv, da je vožnja z njim udobna in tudi živahna. Ob rednem servisiranju po programu, ki ga predpisuje proizvajalec ta motor omogoča neverjetno veliko število prevoženih kilometrov.
Dizel, 4,3 l/100km
2019 / 139.654 km
81 KW
13.590 €
Oplova zastopnica spodnjega srednjega razreda je bila v svojih najboljših časih na voljo v štirih karoserijskih različicah: kot trivratni kupejevski GTC (tudi kot OPC), petvratna kombilimuzina, klasična limuzina ali kombi sports tourer (oziroma pred tem karavan). Danes jo lahko kupimo le še v obliki petvratne kombilimuzine in kombija. Kot predstavnica enega najbolj želenih evropskih avtomobilskih razredov je bila na voljo tudi s pestro izbiro bencinskih in dizelskih motorjev, danes pa bencinska in elektrificirana motorna tehnika bolj ustreza trenutnim pričakovanjem.
Mnenje strokovnjaka o avtomobilu v ponudbi:
Dober dizelski motor z vbrizgom goriva po tehnologiji s skupnim vodom je varčen in zanesljiv. Vbrizgalne šobe niso problematične. Če je avto redno servisiran bo brez težav lahko prevozil še veliko kilometrov.
VW golf 1.6 TDI comfortline 85 115 RADAR NAVI PDC
Dizel, 4,1 l/100km
2018 / 150.962 km
85 KW
15.990 €
Volkswagen golf je avtomobil, s katerim je nemški proizvajalec leta 1974 pravzaprav izumil kombilimuzino spodnjega srednjega razreda. Tedaj je nasledil hrošča, ki je bil že v začetku zastarel avtomobil kar pa ni veljalo za golfa, ki je bil razvojno vedno v ospredju »golfovega razreda«. Golf je v svoji zgodovini poleg osnovne petvratne imel več dodatnih karoserijskih oblik, danes pa je na voljo kot kombilimuzina in kombi variant.
Mnenje strokovnjaka o avtomobilu v ponudbi:
Brez vsestranskega in varčnega golfa z dizelskim motorjem bi bil ta izbor nepopoln. Gre za nemško klasiko. Z motorjem večjih težav ni bilo, pomembno je le, da se ga redno servisira, v kar štejemo tudi uporabo ustreznega motornega olja.
Škoda octavia combi 2,0 TDI family
Dizel, 5,1 l/100km
2019 / 79.571 km
110 KW
18.990 €
Škoda octavia, s katero je češka znamka leta 1997 po zatonu socializma na Češkem dokončno vstopila v svoje novo obdobje v lastništvu Volkswagnove skupine, si tehnično osnovo deli s volkswagnom golfom in seatom leonom, vendar pa je v trojici vedno razpolagala z največ prostora. V začetku je tehnično morda zaostajala za obema sorodnikoma, danes pa to že dolgo ne velja več, saj gre v kombilimuzinski in kombijevski različici za sodoben, privlačen, prostoren in praktičen avtomobil.
Mnenje strokovnjaka o avtomobilu v ponudbi:
Največji uspeh pri iskanju rabljenega avtomobila, ki je primeren tudi za družine in ima pod motornim pokrovom ta Volkswagnov agregat je, da najdemo takšnega, ki ima realne kilometre in to lahko izkaže tudi z zgodovino servisiranja. Ta motor z mnogimi izvedbami poganja veliko vozil, vsem pa je skupna zanesljivost ob zelo nizki porabi. V točno tej izvedbi s to močjo gre za zelo uspešen motor, ki brez velikih stroškov lahko prevozi izjemno število kilometrov.
Križanci
Peugeot 2008 style 1,2 puretech
Bencin, 4,4 l/100km
2016 / 140.600 km
81 KW
9.990 €
Peugeotov najmanjši križanec danes nastopa že v drugi generaciji, gre pa za športno terensko različico peugeota 208, ki je leta 2013 nasledila kombijevsko različico peugeota 207. Tako v prvi kot drugi generaciji gre za avtomobil, ki je za svoje zunanje mere precej prostoren in tudi prilagodljiv. V drugi generaciji je na voljo tudi z električnim pogonskim sklopom , tradicionalisti pa se lahko odločijo tudi za turbobencinske in turbodizelske motorje.
Mnenje strokovnjaka o avtomobilu v ponudbi:
Bencinski motor, ki so ga ob predstavitvi v tem modelu preimenovali iz 1.2 VTi v puretech je varčen in zanesljiv. Ko govorimo o SUV avtomobilih gre za eno najbolj zanesljivih in varčnih kombinacij.
Citroën C3 aircross 1,6 blueHDi 100 shine
Dizel, 3,7 l/100km
2018 / 130.941 km
73 KW
12.499 €
Kar je pri Peugeotu model 2008, je pri Citroënu model C3 aircross. Gre torej za športno terensko različico citroëna C3, od katerega pa je precej večji, bolj prostoren in tudi zelo prilagodljiv. Kot je zgodovinsko značilno za Citroën, so se konstruktorji odločili, da bodo brezhibne vozne lastnosti malce žrtvovali v prid povečanega udobja, ki ga mogoča precej mehko uglašeno podvozje.
Mnenje strokovnjaka o avtomobilu v ponudbi:
Preizkušen turbodizel je za ta avto nekoliko grob, a če iščete SUV z dizelskim motorjem je to dobra kombinacija. Zelo razširjeni motor znotraj koncerna PSA nima izrazitih pomanjkljivosti. Potrebuje le redno vzdrževanje in bo dolgo časa služil svojemu namenu.
Dizel, 4,1 l/100km
2016 / 85.197 km
88 KW
11.450 €
Zanimivost: Peugeot je svojega križanca spodnjega srednjega razreda leta 2008 prvič predstavil v Dubrovniku, nastal pa je kot naslednik dveh modelov: limuzine in kombilimuzine srednjega razreda peugeota 4007 in križanca peugeota 4008. Kot takpen je bil bolj limuzinski kot pa športno terenski križanec in takšen je ostal tudi v leta 2016 predstavljeni drugi generaciji. Poleg bencinskih in dizelskih motorjev je bil že leta 2012 na voljo tudi dizelski hibrid, ki ga je v drugi generaciji nasledil bencinski priključni hibrid.
Mnenje strokovnjaka o avtomobilu v ponudbi:
Čeprav so v tem modelu zelo zanimivi tudi bencinski motorji, pa vseeno tak SUV s tem motorjem dobrodejno vpliva na obremenitev družinskega proračuna. Avto je zaradi svoje velikosti zelo primeren tudi za družine in čeprav v tem avtomobilskem razredu avtomobili ne slovijo po pretirani varčnosti je ta avto boljši primer tega kako je lahko SUV tudi varčen pri porabi. Motor je zanesljiv in dokler bo redno servisiran z njim ne bo težav.
Na papirju vse lepo in prav, ampak v praksi - torej na cesti pa je slika popolnoma drugačna; poraba za …