Čeprav smo opevano teslo model 3, sicer v nekakšni zakamuflirani različici, že videli spomladi na ženevskem avtomobilskem salonu, pa je Tesla svoj najcenejši avto, ki naj bi jih rešil rdečih številk, v Evropi uradno predstavila na avtomobilskem salonu v Parizu.
Na svojem razstavnem prostoru so model 3 porinili v ospredje, pred model S in model X. Imeli smo priložnost usesti se v avtomobil in ga neposredno primerjati z modeli, s katerimi se bo evropska in svetovna konkurenca postavila po robu Tesli.
Za vrati tesle model 3 je takoj opaziti drugačen pristop k oblikovanju avtomobilov. Pravzaprav smo bili razočarani nad futurističnim videzom potovalne kabine. V njej sta zgolj volan z osnovnimi ukazi in velika tablica, kaj velika, ogromna tablica na dotik, nameščena na sredino armaturne plošče.
Očitno pri Tesli menijo, da lahko voznik spremlja vse podatke na velikem zaslonu, s tem so prav gotovo prihranili denar in zmanjšali število vgradnih delov. Za razliko od običajnih vozil pri Tesli v svojih vozilih ne potrebujejo merilnikov, ki označujejo temperaturo vode, tlaka, olja, vrtljajev. Najpomembnejše stvari so navigacija, kjer najdete tudi vse najbližje električne polnilnice, in stanje napolnjenosti baterije.
Slabo je, da je tablica postavljena zelo nizko na sredini, boljša rešitev bi bil projekcijski zaslon, tako, da vozniku ne bi bilo treba odmikati pogleda od ceste. Vsaj dokler ima vozilo še volan.
Z minimalizmom so šli tako daleč, da potnik v model 3 ne vidi niti odprtin za zračenje. Vsi predali so skriti, brezžični polnilnik za telefon je nevidno vgrajen kar v sredinsko konzolo, prav tako boste zaman iskali menjalnik.
Občutek v avtomobilu ni prav nič domač, dobili smo celo občutek, da notranjega oblikovalca sploh ne potrebujejo. Oblika je zelo radikalna, čas pa bo pokazal, ali bo to postal trend že v dobi, ko bodo avtomobili še imeli stopalke in volan.
Drugi, tradicionalni proizvajalci vozil, so ubrali drugačno smer. Ko smo se usedli v povsem električna audija e-tron ali mercedesa EQC, je bilo prav vse podobno ali celo enako kot v klasičnih Audijevih in Mercedesovih športnih terencih. Merilniki, zasloni, predali, odlagališča, v njih najdemo vse vrhunske tehnologije, ki ju znamki trenutno ponujata ... Pri starih igralcih se torej s prihodom električnih avtomobilov s stališča oblikovanja ni zgodilo nič in še vedno so videti kot klasični avtomobili.
Z eno besedo: GRDO.