To si mislimo o najcenejši tesli

Foto: Gregor Prebil
Foto: Gregor Prebil
Na avtomobilskem salonu v Parizu smo se usedli, pretipali in zbrali prve vtise o najcenejši tesli, model 3.
Oglej si celoten članek

Čeprav smo opevano teslo model 3, sicer v nekakšni zakamuflirani različici, že videli spomladi na ženevskem avtomobilskem salonu, pa je Tesla svoj najcenejši avto, ki naj bi jih rešil rdečih številk, v Evropi uradno predstavila na avtomobilskem salonu v Parizu.

SLOVENSKE TABLICE Registracije vozil junija v Sloveniji: Tesla X, ferrari californija, porscheji 911 ...

Na svojem razstavnem prostoru so model 3 porinili v ospredje, pred model S in model X. Imeli smo priložnost usesti se v avtomobil in ga neposredno primerjati z modeli, s katerimi se bo evropska in svetovna konkurenca postavila po robu Tesli.

Foto: Gregor Prebil Tesla model 3

Za vrati tesle model 3 je takoj opaziti drugačen pristop k oblikovanju avtomobilov. Pravzaprav smo bili razočarani nad futurističnim videzom potovalne kabine. V njej sta zgolj volan z osnovnimi ukazi in velika tablica, kaj velika, ogromna tablica na dotik, nameščena na sredino armaturne plošče. 

Video dneva Tesla S "uničil" 11 najbolj športnih avtov lanskega leta

Očitno pri Tesli menijo, da lahko voznik spremlja vse podatke na velikem zaslonu, s tem so prav gotovo prihranili denar in zmanjšali število vgradnih delov. Za razliko od običajnih vozil pri Tesli v svojih vozilih ne potrebujejo merilnikov, ki označujejo temperaturo vode, tlaka, olja, vrtljajev. Najpomembnejše stvari so navigacija, kjer najdete tudi vse najbližje električne polnilnice, in stanje napolnjenosti baterije.

Foto: Gregor Prebil Tesla model 3

Slabo je, da je tablica postavljena zelo nizko na sredini, boljša rešitev bi bil projekcijski zaslon, tako, da vozniku ne bi bilo treba odmikati pogleda od ceste. Vsaj dokler ima vozilo še volan. 

Avto Tesla z največjo izgubo vseh časov

Z minimalizmom so šli tako daleč, da potnik v model 3 ne vidi niti odprtin za zračenje. Vsi predali so skriti, brezžični polnilnik za telefon je nevidno vgrajen kar v sredinsko konzolo, prav tako boste zaman iskali menjalnik. 

Foto: Gregor Prebil Tesla model 3

Občutek v avtomobilu ni prav nič domač, dobili smo celo občutek, da notranjega oblikovalca sploh ne potrebujejo. Oblika je zelo radikalna, čas pa bo pokazal, ali bo to postal trend že v dobi, ko bodo avtomobili še imeli stopalke in volan. 

Avto Najbolj brutalni tesla 3 bo zašibil kolena hitrim nemcem

Drugi, tradicionalni proizvajalci vozil, so ubrali drugačno smer. Ko smo se usedli v povsem električna audija e-tron ali mercedesa EQC, je bilo prav vse podobno ali celo enako kot v klasičnih Audijevih in Mercedesovih športnih terencih. Merilniki, zasloni, predali, odlagališča, v njih najdemo vse vrhunske tehnologije, ki ju znamki trenutno ponujata ... Pri starih igralcih se torej s prihodom električnih avtomobilov s stališča oblikovanja ni zgodilo nič in še vedno so videti kot klasični avtomobili.

Foto: Gregor Prebil Tesla model 3 Foto: Gregor Prebil Tesla model 3

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 07:09 5. Oktober 2018.

    Z eno besedo: GRDO.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.